دیدار فرمانده نیروی انتظامی با خانواده دو شهید و یک جان‌باخته کرونایی

همزمان با دومین روز از هفته ناجا، سردار اشتری با خانواده شهیدان وحید عبدی‌زاده و اسدالله شاهی‌وند و جان‌باخته کرونایی کارمند رتبه 16 موسی رجبی دیدار کرد.
کد خبر: ۴۲۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ - 19October 2020

دیدار فرمانده نیروی انتظامی با خانواده دو شهید و یک جان باخته کروناییبه گزارش گروه  اخبار داخلی دفاع‎پرس، سردار «حسین اشتری» امروز در دیدار با خانواده شهیدان «وحید عبدی زاده و اسدالله شاهی وند» و یک جان باخته کرونایی کارمند رتبه 16 «موسی رجبی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، خصوصا شهیدان جان‌برکف نیروی انتظامی، اظهار داشت: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای قدردانی و ارج نهادن به خانواده های معظم شهداست هرچند که تکریم خانواده های این بزرگواران تنها به هفته ناجا اختصاص ندارد و از اولویت های ماست.

وی با تاکید بر اینکه خانواده های معظم شهدا افتخار و سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، عنوان کرد: امنیت و آرامش جامعه و عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون جان فشانی و از خودگذشتگی شهیدانی است که بی ادعا و بی منت جان خود را برای دفاع از خاک این مرز و بوم در طبق اخلاص گذاشتند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه مردم شریف ایران اسلامی قدردان ایثار و فداکاری های شهدا هستند، گفت: دیدار با خانواده شهدا یک توفیق الهی است و همه ما در قبال ایثار و فداکاری شهیدان مسئولیم؛ از این رو بایستی ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و از آرمان های آن ها پیروی کنیم و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوتاهی نکنیم چراکه نسل جوان ما نیازمند آشنایی با فرهنگ شهادت و ایثار است.

وی ضمن ارج نهادن به صبوری خانواده های معزز شهدا خاطرنشان کرد: شهادت آرزوی همه دلدادگان است، از این رو وظیفه خود می دانیم که رسیدگی به امور خانواده شهدا را اولویت قرار دهیم و از هیچ کوششی برای رفع مشکلات آن ها دریغ نخواهیم کرد.

سردار اشتری در ادامه همچنین به اقدامات نیروی انتظامی و بهره گیری از کلیه ظرفیت ها، امکانات و تجهیزات در میدان مقابله با کرونا اشاره و تصریح کرد: در این شرایط سخت نه تنها ماموریت هایمان را تعطیل نکرده ایم بلکه شاهد ایثار و از خودگذشتگی کارکنان نیروی انتظامی بالاخص مجموعه بهداشت درمان ناجا هستیم که تا پای جان در کنار مردم و مدافعان سلامت هستند البته در اجرای این ماموریت ها تعدادی از همکارانم به فیض شهادت نائل آمده اند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار