استاندار آذربایجان‌ غربی:

نیروی انتظامی شبانه‌روز برای خدمت به مردم تلاش می‌کند

محمدمهدی شهریاری گفت: نیروی انتظامی در بحث امنیت اجتماعی به ویژه مقابله با اعتیاد زحمات زیادی می کشد و شبانه روز در راستای خدمت به مردم و جامعه تلاش می کند.
کد خبر: ۴۲۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ - 19October 2020

نیروی انتظامی شبانه‌روز برای خدمت به مردم تلاش می‌کند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، روز دوشنبه در بازدید از نمایشگاه مواد مخدر کشف شده در  ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی که به مناسبت هفته ناجا ترتیب داده شده بود، با تمجید از فعالیت شبانه روزی فرماندهی انتظامی استان در راستای کشف مواد مخدر و انهدام شبکه های قاچاق و توزیع اظهار داشت: این بخش، از جمله ارکان مقابله با اعتیاد در جامعه به شمار می رود.

وی افزود: نیروی انتظامی در بحث امنیت اجتماعی به ویژه مقابله با اعتیاد زحمات زیادی می کشد و شبانه روز در راستای خدمت به مردم و جامعه تلاش می‌کند.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: مواد مخدر از کشور همسایه ما وارد کشور شده و از آنجا به این استان ترانزیت می شود که برای مقابله با این امر، نیروهای نظامی و انتظامی با شبکه گسترده قاچاق مقابله کرده و سالانه دهها تن مواد مخدر کشف می‎کنند.

وی با اشاره به اینکه میزان کشفیات مواد مخدر طی سه سال اخیر، بسیار بیشتر شده، بیان کرد: این امر در کاهش میزان اعتیاد به مواد مخدر و کنترل این بخش بسیار موثر بوده است.

شهریاری گفت: مشکلات اقتصادی باعث شده بعضی از جوانان ما به مواد مخدر روی آورند ولی نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و کشف بسیار زیاد مواد مخدر در استان توانسته در کاهش معتادان تاثیر به سزایی داشته باشد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار