استاندار یزد:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت کشور است

استاندار یزد، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار و امنیت کشور دانست و افزود: باید با آمادگی کامل برای هرگونه مقابله با عوامل نا امنی و اغتشاش در جامعه اقدام کرد.
کد خبر: ۴۲۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ - 19October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدعلی‌طالبی» استاندار یزد به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرمانده و جمعی از روسای پلیس تخصصی استان یزد، با بیان اینکه امروز امنیت استان در مجموع از شرایط خوبی برخوردار است، گفت : این موفقیت از تعامل خوب فرماندهی انتظامی استان با سایر دستگاه‌ها و اجرای دقیق برنامه‌ها حکایت دارد.

استاندار، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار و امنیت کشور دانست و افزود: باید با آمادگی کامل برای هرگونه مقابله با عوامل نا امنی و اغتشاش در جامعه اقدام کرد.

فرمانده انتظامی استان هم در این دیدار گفت: در مجموع فعالیت این نیرو در استان به نحوی است که در تمامی شاخص‌ها از رشد مطلوبی برخورداریم.

سردار «بهدانی‌فر»، کشف بیش از ۲۶ تن موادمخدر، افزایش ۶۴ درصدی کشف سرقت‌ها و افزایش ۵۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق و کشف حدود ۴۸۶ میلیون ریالی موارد مختلف احتکار را از جمله اقدامات نیروی انتظامی استان یزد در شش ماهه نخست سال جاری عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: استان یزد از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و هر فرد یا گروهی قصد خدشه دار کردن امنیت مردم را داشته باشند با برخورد قاطع پلیس در استان یزد مواجه خواهند شد.

امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه در استان یزد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار