فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی:

هيچ‌گونه ناامنی در مرزهای خراسان‌ جنوبی وجود ندارد

فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی با تأکید بر اینکه که هيچ‌گونه ناامنی در مرزهای استان وجود ندارد و مردم دغدغه ناامنی را نداشته باشند، گفت: ثمره و نتیجه همکاری و هماهنگی موجود بين مرزداران و مرزبانان با مرزنشينان، امنيت موجود در استان است.
کد خبر: ۴۲۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ - 20October 2020

هيچ‌گونه ناامنی در مرزهای خراسان‌جنوبی وجود ندارد/ مرزنشینان؛ مرزبانان اصلی کشورسردار «علی‌اصغر مسروری» فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: با روحیه انقلابی که در مرزبانان و همه نیروهای مسلح استان وجود دارد امنیت خوب و پایداری در مرزهای خراسان جنوبی برقرار است.

وی گفت: در کشور هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز وجود دارد و ایران با ۱۵ کشور دیگر همسایه است که این یکی از ویژگی‌های خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبی با اشاره به مرز مشترک بین خراسان جنوبی و کشور افغانستان اشاره کرد و بیان داشت: خراسان جنوبی ۳۳۱ کیلومتر مرز مشترک با دو استان هرات و فراه افغانستان دارد که در واقع مرزبانی دو کشور ایران و افغانستان را بر عهده داریم.

مسروری با بیان اینکه مردم در طول تاريخ نشان دادند که در صحنه‌های مختلف از مرزهای کشور دفاع می‌کنند به آمادگی مرزبانان و نیروهای مسلح جان برکف استان جهت دفاع از مرزهای کشور و استان اشاره کرد و گفت: مرزهای استان امن است و مردم هم به خوبی اين را حس می‌کنند.

وی مهم‌ترين عامل نعمت امنيت را همراهی مردم با نيروهای مرزبانی در مناطق مرزی دانست و افزود: ثمره و نتیجه همکاری و هماهنگی موجود بين مرزداران و مرزبانان با مرزنشينان، امنيت موجود در استان است.

فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی با تأکید بر اینکه چهار شهر استان مرزی است و نیروهای دو هنگ مرزی گزیک و نهبندان برای امنیت پایدار در مرز تلاش می کنند، متذکر شد: هرگز نباید از تلاش مرزنشینان غافل شد چون همین‌ها مرزبانان اصلی در خط مقدم مرز هستند.

مسروری با تأکید بر اینکه که هيچ‌گونه ناامنی در مرزهای استان وجود ندارد و مردم دغدغه ناامنی را نداشته باشند، عنوان کرد: همکاری بسيار خوبی در تمام بخش‌های نيروهای مسلح در استان وجود دارد و این امنیت حاصله نیز دلگرمی برای مردم و توانی است که در نیروهای مسلح ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه مرزبانی در سه حوزه ديپلماسی، حوزه نظامی و حوزه انتظامی انجام وظيفه می‌کند، تصریح کرد: مرزبانی در قطب مبادلات اقتصادی استان خراسان جنوبی در بازارچه مرزی ماهيرود که تنها معبر و مرکز مبادلات اقتصادی استان نهايت همکاری و توان خود را به کار گرفته که اين مبادلات به‌صورت روان انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار