جانشین رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد؛

کاهش ۶ درصدی تخلفات رانندگی/ استفاده از ظرفیت رانندگان نمونه در قالب سفیران فرهنگ ترافیک

سردار حسینی با اشاره به کاهش ۶ درصدی تخلفات رانندگی در سال جاری، بر استفاده از ظرفیت‌های رانندگان نمونه به‌عنوان سفیران فرهنگ ترافیک تأکید کرد.
کد خبر: ۴۲۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ - 20October 2020

حسینیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «تیمور حسینی» جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در مراسم تجلیل از نمونه‌های ترافیکی که صبح امروز (سه‌شنبه) در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مشکلات اجتماعی ما به دلیل بی‌اخلاقی است و امروز در جا‌هایی بی اخلاقی می‌بینیم که باید به خاطر این موضوع تأسف خورد.

وی ادامه داد: رفتار ترافیکی و رانندگی یک مقوله مستقل و جزیره‌ای محسوب نمی‌شود و رفتار ترافیکی ما به نوع رفتار، زندگی و باور ما وابسته است.

سردار حسینی تأکید کرد: امروز باید از ظرفیت‌های رانندگان نمونه به‌عنوان سفیران فرهنگ ترافیک، نظم، انضباط و... استفاده کرد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ما به دنبال آموزش و کار‌های ایجابی هستیم و نباید همیشه به دنبال کار‌های سلبی باشیم.

وی افزود: کار جزیره‌ای و بخشی در حوزه ترافیکی اثربخش نخواهد بود و باید یک هم‌افزایی بین دستگاه‌های متولی صورت گیرد.

سردار حسینی با بیان اینکه ایمنی تردد و حمل و نقل به‌ویژه حمل و نقل عمومی برای ما بسیار مهم است، گفت: حمل و نقل ایران مبتنی بر حمل و نقل جاده‌ای است.

وی درباره آمار تخلفات در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: خوشبختانه آمار نشان می‌دهد که تخلفات نسبت به سال گذشته شش درصد کاهش داسته است.

جانشین رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی اضافه کرد: در حوزه تصادفات و جان‌باختگان، خوشبختانه کاهش داشتیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار