پیام فرمانده سپاه الغدیر یزد به مناسبت هفته ناجا

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به غیور مردان ناجا در سراسر کشور به ویژه فرماندهی انتظامی استان یزد تبریک گفت.
کد خبر: ۴۲۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ - 20October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «رضا پورشمسی» فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به غیور مردان ناجا در سراسر کشور به ویژه فرماندهی انتظامی استان یزد تبریک گفت و با اشاره به وضعیت پیچیده امروز کشور در حوزه امنیت، اظهار کرد: با توسعه جوامع و اتفاقات جدیدی که در زندگی مردم رخ داده، رویکرد‌های امنیتی و محور‌های اساسی امنیت در جامعه بسیار تغییر کرده است.

وی مبارزه همه جانبه با تهدیدات فضای مجازی، توطئه‌های مختلف سایبری و حجمه‌های متعدد فرهنگی دشمنان نظام را از جمله الزامات اجرایی در حوزه امنیتی کشور دانست که نیروی انتظامی تاکنون با اقتدار نسبت به اجرای رسالت خود در این عرصه تلاش کرده است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر مبارزه مستمر علیه قاچاقپیان مواد مخدر را یکی دیگر از عرصه‌های فعالیت نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی پلیس‌های تخصصی در بدنه ناجا، به خوبی زمینه برخورد موثر با هرگونه ناهنجاری در جامعه ایجاد شده است.

سردار پورشمسی با اشاره به بروز و ظهور جرائم جدید اقتصادی نظیر کلاهبرداری‌های اینترنتی و حملات سایبری، افزود: جرائم جدید، سختی فعالیت‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت عمومی را دو چندان کرده است.

وی با بیان این‌که امنیت عمومی جامعه و کسب دستاورد‌های بزرگ پلیس مستلزم همکاری مستمر آحاد مردم است، تصریح کرد: خوشبختانه پرسنل ناجا در استان یزد مسئولیت‌های محوله خود را به خوبی انجام داده و می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار