فرمانده ناجا در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی عنوان کرد؛

بکارگیری ظرفیت کامل درمانی نیروی انتظامی برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی

سردار حسین اشتری با اشاره به مبحث کرونا گفت: با تمام امکانات و ظرفیت در کنار وزارت بهداشت هستیم و امیدواریم که بتوانیم خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.
کد خبر: ۴۲۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ - 20October 2020

تلاش می‌کنیم به پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید با تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی از توجه ایشان به پرسنل ناجا تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: الحمدلله ناجا به لطف الهی و هدایت‌های رهبری انقلاب و تلاش همه همکاران در اقصی‌نقاط کشور با تمام توان در حال خدمت به مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: هیچ سازمانی مانند نیروی انتظامی وجود ندارد که در همه جا باشد و در عین حال پاسخگوی مردم نیز می‌باشد.

سردار اشتری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «نیروی انتظامی یک نهاد خدمتگزار است» گفت: ما سالانه بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهیم.

وی به وضعیت مطلوب امنیت در کشور اشاره و بیان کرد: نگرانی‌هایی در بحث سرقت‌های خرد داریم که این‌ها نشأت گرفته از وضعیت اقتصادی کنونی است؛ لذا ما تمام تلاش خود را جهت کاهش آن‌ها و رفع دغدغه مردم انجام خواهیم داد.

فرمانده ناجا در ادامه اظهار داشت: در بحث ارتقاء مبانی دینی تلاش‌های زیادی کرده‌ایم و سعی ما در این است که به یک پلیس مقتدر و هوشمند در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

سردار اشتری با اشاره به بحث اقدامات ناجا در فضای مجازی گفت: متأسفانه وضعیت فضای مجازی مطلوب نیست؛ البته ما در برخورد با سایت‌ها و شبکه‌هایی که منشأ داخلی دارند، اقدامات بسیار مطلوبی انجام داده‌ایم، اما وظیفه سازمان‌های دیگر خصوصاً وزارت ارتباطات در بحث برخورد با شبکه‌ها و سایت‌های خارجی، بسیار مهم است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات ناجا در بحث پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد: با تمام امکانات و ظرفیت در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم و امیدواریم که بتوانیم در این زمینه نیز خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار