بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته ناجا؛

تلاش خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی زمینه‌ساز سلامت اجتماعی و امنیت است

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای هفته نیروی انتظامی را به غیورمردان و حافظان عرصه نظم و امنیت عمومی کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۴۲۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ - 21October 2020

نیروی انتظامی نیرویی  از مردم، با مردم، برای مردم و در خدمت مردم می باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه‌ای فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

وجود انگیزه‌های ارزشمند نیروی انتظامی و خدمات و پیشرفت‌های این نیرو طی سالیان اخیر قابل تمجید و تقدیر است. 

فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که خود را وقف خدمت به مردم کرده اند. مردان جان برکفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت کشور اسلامیمان می‌باشد.

هفته نیروی انتظامی یادآور تلاش های شبانه روزی و بی وقفه پرسنل نیروی مقتدر انتظامی است که قامت رعنایشان، پیام آور مقاومت و ایستادگی است و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی، امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی، نشاط و بخصوص آرامش و فرصتی ارزشمند برای پرداختن و بازگو کردن خاطرات شهدا، ایثارگران و جانبازان نیروی انتظامی می‌باشد.

روحیه ایثار، جهاد و شهادت طلبی دوران دفاع مقدس و تمسک به سیره و منش شهدا امروزه در بدنه و کالبد نیروی انتظامی جاری و ساری و موجب بالندگی آن است، کما اینکه فرماندهان و پرسنل آن غالبا از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس هستند و تقدیم هزاران شهید و جانباز نیروی انتظامی، بیانگر نضج و ترویج روحیه ایثارگری و ولایتمداری در نیروی انتظامی همیشه بیدار است، نیرویی که از مردم، با مردم، برای مردم و در خدمت مردم بوده و خدمتگزاری در نظام ولایی را مایه افتخار و سربلندی خود می داند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های رزمندگان ناجا و درخواست توفیق از خداوند متعال برای پرسنل خدوم این نهاد مقدس به همه شهدای امنیت ایران اسلامی درود می فرستد.

امید است با عنایت حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نیروی انتظامی در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب، حفظ ارزش های دفاع مقدس و برقراری نظم، امنیت و آسایش مردم شریف، همواره موفق و سربلند باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار