فرمانده ناجا در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی:

نیروی انتظامی برای رفع نیازمندی مردم تلاش می‌کند

سردار حسین اشتری با بیان اینکه تمام تلاش ما رفع نیازمندی مردم است، گفت: نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی و هدایت‌های مقام معظم رهبری اقدامات خوبی انجام داده است و بیشترین خدمت به مردم را در بین سازمان‌ها، ناجا انجام می‌دهد.
کد خبر: ۴۲۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ - 20October 2020

تمام تلاش ما رفع نیازمندی مردم استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در دیدار با آیت‌الله «حسین نوری همدانی» از مراجع تقلید ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تمام تلاش ما رفع نیازمندی‌های مردم است و این یک توفیق است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: الحمدلله نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی و هدایت‌های مقام معظم رهبری اقدامات خوبی انجام داده است و بیشترین خدمت به مردم را به دلیل نوع ماموریت در بین سازمان ها ناجا انجام می دهد.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی از نظر نیروی انسانی و لجستیک در فشار زیادی است، اما همکاران عزیزم در اقصی نقاط کشور با روحیه انقلابی این خلأ را پر کرده اند.

سردار اشتری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «بهترین مقابله با دشمن خدمت به مردم است»، عنوان کرد: ناجا در بحث پیشگیری از کرونا از ساعات اولیه در کنار حوزه بهداشت و درمان فعال شد و یکی از حوزه هایی که برای مردم دغدغه ایجاد کرده بود، یعنی فضای مجازی را کاملاً رصد کرد و در این رابطه سه هزار تارنما را که موجب تشویش اذهان عمومی شده بودند، شناسایی و با آنها برخورد کرد.

وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور نیروی انتظامی با تمام ظرفیت پای کار آمد و با اینکه خیلی از مصوبات ستاد ملی کرونا که بار اجرایی دارند به عهده نیروی انتظامی است، اما همچنان این مأموریت ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با تقدیر از حُسن توجه آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: مجموعه نیروی انتظامی حول محور ولایت و رهبری بدون هیچ خستگی مشغول انجام وظیفه است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها