رئیس مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

آمادگی مجلس برای رفع خلأهای قانونی در تقویت نیروی انتظامی

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی گفت: مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد تا برنامه‌ها و پیشنهادات نیروی انتظامی مبنی بر رفع خلأهای قانونی در حوزه مقابله با اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر را بررسی و کمبودهای قانونی را جبران کند.
کد خبر: ۴۲۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰ - 21October 2020

آمادگی مجلس برای رفع خلاءهای قانونی/ آموزش عامل بازدارنده در برابر برنامه‌های دشمنانحجت‌الاسلام «سید رضا تقوی» رئیس مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص خلأهای قانونی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، اراذل و اوباش و خرده‌فروشان مواد مخدر اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد تا برنامه‌ها و پیشنهادات نیروی انتظامی مبنی بر برطرف کردن خلأهای قانونی در حوزه مقابله با اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر را بررسی و کمبودهای قانونی را جبران کند.

وی با بیان اینکه دشمن با قاچاق مواد مخدر به کشور به دنبال ضربه زدن به جوانان کشور است، گفت: مجلس این آمادگی را دارد با تمام وجود در کنار پلیس به مقابله با برنامه‌های دشمن بپردازد؛ زیرا ورود مواد مخدر به کشور زیان‌آور و بنیان‌برافکن است.

رئیس مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با توجه به ضربه‌هایی که در حوزه‌های مختلف خورده است با ورود مواد مخدر به پایتخت و توزیع آن بین جوانان به دنبال ضربه زدن به جوانان در سطح وسیعی است.

حجت‌الاسلام تقوی گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش خانواده‌ها یک عامل بازدارنده در برابر برنامه‌های دشمن است و باید با تصویب قوانین درست، هزینه‌ تخلف برای سوداگران مرگ بالا برود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار