نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد؛

نقش نیروی انتظامی نقش در ایجاد امنیت پایدار

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی گفت: در حالی که ناامنی منطقه را فراگرفته اما در جمهوری اسلامی یک امنیت پایدار و ثبات وجود دارد که نیروی انتظامی نقش تأثیرگذاری در ایجاد امنیت دارد.
کد خبر: ۴۲۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ - 20October 2020

نیروی انتظامی نقش مهمی در ایجاد امنیت پایدار دارد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان امروز (سه‌شنبه) در دیدار با فرمانده و کارکنان فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: زمانیکه نیروی انتظامی با اقتدار در برابر مخلان نظم و امنیت ایستادگی می‌کند مورد تحسین همگان قرار می‌گیرند چرا که با قانون عمل کرده و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده است.

وی گفت: برخورد پلیس با مردم براساس مهربانی و با مجرمین براساس قانون است اما در این برخورد باید حقوق شهروندی رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امینت و آسایش ایجاد شده در کشور، را مدیون رشادت‌ها و ایثار نیروهای انتظامی هستیم.

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: همچنین در برخورد با زنان به دلیل حساسیت آنها و در برخورد با نوجوانان و جوانان به دلیل کم تجربگی باید رفتار و عملکرد متفاوت باشد.

وی بیان کرد: پایه مسائل فرهنگی و توسعه اقتصادی در جامعه بر امنیت استوار است و در این راستا نیروی انتظامی نقش تأثیرگذاری را ایفا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: در حالی که ناامنی منطقه را فراگرفته اما در جمهوری اسلامی یک امنیت پایدار و ثبات وجود دارد که نیروی انتظامی نقش تأثیرگذاری در ایجاد امنیت دارد.

شاهرخی با اشاره به ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی در راه انقلاب اسلامی افزود: هرگونه رشد و تحول در جامعه در سایه امنیت پایدار، ایجاد شده از سوی نیروی انتظامی است.

وی بیان کرد: تأمین امنیت در فضای مجازی امری مهم است و بسیاری از جرم‌ها از قبیل خرید و فروش سلاح در فضای مجازی رخ می‌دهد و باید جلوگیری از این موضوع بی وقفه انجام شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نیروی انتظامی به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با مردم دارد، عملکرد آن هم زیرنظر بوده و نیازمند دقت لازم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار