آیین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم برگزار شد+تصاویر

آیین رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم، امروز در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲ - 20October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین آغاز به کار ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم و رونمایی از پوستر جشنواره، امروز با حضور حجت‌الاسلام «محسن آمره» مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت (س) و محمد حسین رضایی دبیر جشنواره در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

«مهدی تاجیک» مسئول سازمان بسیج رسانه قم در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: خبرنگاران استان امسال نیز همچون سنوات گذشته، تولیدات خوبی در بخش شهدای استان داشته‌اند و بخشی از تولیدات ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در ششمین جشنواره ابوذر به دنبال تولید محور شدن جشنواره و ارتقای کیفی آثار هستیم، افزود: این جشنواره چندین سال پیاپی است که در سطح استان برگزار می‌شود و برگزیدگان استانی به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

در این مراسم که به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بدون حضور مدعوین و خبرنگاران برگزار شد، پوستر جشنواره با حضور پدر شهید مهدی ایمانی فردویی از شهدای مدافع حرم استان قم رونمایی شد.

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم به همت سازمان بسیج رسانه استان قم و با همکاری تمامی رسانه‌ها و مطبوعات استان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری، کنگره شهدای استان قم، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم و صداوسیما مرکز قم برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش، مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره ابوذر ۳۰ آذر سال جاری است و آثار ارسالی می‌بایست از دی‌ ۱۳۹۸ تا پایان آذر ۱۳۹۹ تولید و در فضای رسانه‌ای استان قم منتشر شده باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار