پیام وزیر اطلاعات به مناسبت هفته ناجا

وزیر اطلاعات در پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و پرسنل ناجا تبریک گفت.
کد خبر: ۴۲۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ - 21October 2020

پیام وزیر اطلاعات به سردار اشتری به مناسبت هفته نیروی انتظامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات در پیامی به سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی
سردار سرتیپ پاسدار اشتری

سلام علیکم

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت جنابعالی، فرماندهان، پرسنل و سربازان غرورآفرین ناجا که تحت امر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، حافظان راستین نظم و امنیت پایدار این مرز و بوم پرگوهر می‌باشند، صمیمانه تبریک می‌گویم و با درود به روان پاک شهدای به خون خفته و امام شهدا (ره)، سلامتی جانبازان سرافراز نیروی انتظامی را از درگاه خداوند شافع مسئلت می‌نمایم.

در زمانی که استکبار جهانی با بهره‌کشی از نوکرمأبان نگون‌بخت منطقه‌ای و اعوان و انصار خودفروخته، آنی از توطئه علیه ملت شریف، راسخ و استوار سرزمین اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) غفلت نمی‌ورزند، نقش ارزشمند جان‌برکفان آن نیروی الهی بیش از پیش جلوه‌گر می‌شود.

این افتخار ما را بس که دوشادوش نیروی انتظامی و دیگر نیرو‌های همسو، حافظ امنیت پایدار این مرز و بوم شهیدپرور بوده و در حراست از ارزش‌های والای نظام و دفاع از ملت شجاع ایران لحظه‌ای فروگذار نخواهیم نمود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار