«عالیه مهرابی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ساخت فیلم زندگی‌نامه شهید سید «رضا پاک نژاد»

فیلم زندگی‌نامه شهید سید «رضا پاک نژاد»، شهید نمونه اخلاق پزشکی توسط «محمدرضا بحری» از کارگردانان برجسته یزدی ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ - 21October 2020

«عالیه مهرابی» عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در جلسه‌‌ی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور «ترحمی» معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، حجت الاسلام والمسلمین «صدوقی» مدیرعامل خانه فرهنگ صدوقی، «عزیز» شهردار، مدیران کل ارشاد و بنیاد شهید، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون صدا و سیما و مدیران شهرداری برگزار شد طرح ساخت فیلم زندگی‌نامه شهید سید «رضا پاک‌نژاد» ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

عالیه مهرابی با بیان اینکه این فیلم توسط «محمدرضا بحری» از کارگردانان برجسته یزدی ساخته خواهد شد ادامه داد: در این جلسه ضمن بررسی شرایط اجرای این طرح، هر یک از دستگاه‌های فرهنگی استان در پروژه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

مهرابی افزود: در جلسه در مورد اینکه طرح به صورت فیلم یا سریال باشد بحث و گفت‌وگو شد و مصوب شد که این طرح به صورت فیلم سینمایی ارائه شود. این فیلم به معرفی شخصیت شهید دکتر سید رضا پاک‌نژاد خواهد پرداخت و خدمات این پزشک برای مردم بیان خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل شورای راهبردی برای ارائه مطلوب کار اذعان داشت: در این شورا تصمیمات لازم برای انتخاب کارگردان‌ها، بازیگران و تدوین فیلم‌نامه گرفته خواهد شد. توجه به الگوسازی برای جوانان و بیان ابعاد مختلف پزشکی، انقلابی و اجتماعی شهید پاک‌نژاد و تشکیل شورای راهبردی برای ارائه مطلوب کار از مهمترین مواردی بود که در این جلسه ارائه و به آن پرداخته شد. 

مهرابی با اشاره به خصوصیات شهید پاک‌نژاد گفت: این شهید نمونه اخلاق پزشکی هستند که به ویژه در این ایام نیاز است که به این مسئله پرداخته شود. بحث اخلاق پزشکی، سبک زندگی اسلامی و سیره‌ای که این شهید والامقام در کمک به محرومان داشتند که بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار