چهل‌سالگی سرو/ دبیر ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس سپاه امام سجاد (ع) خبر داد؛

برگزاری هفته دفاع مقدس هرمزگان از 2 تا 8 اسفند

دبیر ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس سپاه امام سجاد (ع) گفت: هفته دفاع مقدس استانی از 2 تا 8 اسفند در هرمزگان برگزار می‌شود و اجرای 40 طرح محرومیت‌زدایی از شاخص‌ترین اقدامات این هفته است.
کد خبر: ۴۲۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ - 21October 2020

سرگرد پاسدار «علی محمودی» دبیر ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس سپاه امام سجاد (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان در خصوص برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط سپاه امام سجاد(ع) در استان هرمزگان، بیان داشت: طبق ابلاغیه فرمانده کل سپاه در کل کشور از سوم خرداد تا پایان اسفند در استان یک هفته را به عنوان هفته چهلمین سالگرد دفاع مقدس استانی مشخص می کنیم.

وی افزود: این هفته مجزا از هفته دفاع مقدس است، لذا با توجه به شرایط آب و هوای گرم استان و نقش و فعالیت‌های رزمندگان شهدای استان در عملیات های مهم دفاع مقدس و طی مشورت و نظرخواهی از پیشکسوتان دفاع مقدس، چهلمین سالگرد هفته استانی از 2 تا 8 اسفند با بازسازی عملیات کربلای 5 در دستور کار قرار گرفت.

محمودی ادامه داد: فعال کردن کمیته های کنگره شهدا استان، تولیدمحتوا در حوزه های فضای مجازی و اجرای برنامه‌های هفتگی گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما از دیگر اقدامات در راستای هفته دفاع مقدس استانی است.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به ارائه خدمات و مردم یاری با نام شهدا، عنوان کرد: در این خصوص پروژه های سازندگی، گروه های جهادی، پروژه های مردم یاری و مسابقات ورزشی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسه ویدئوکنفرانس با ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کشور و افتتاحیه چهل پروژه محرومیت‌زدایی و سازندگی در هفته چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان از دیگر اقداماتی است که در این هفته انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار