معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا مطرح کرد؛

صیانت از سلامت فکری، روحی و رفتاری کارکنان ناجا از اولویت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ناجا

سردار محمدابراهیم ساور صیانت از سلامت فکری، روحی و رفتاری کارکنان ناجا را از اولویت‌های سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی عنوان کرد.
کد خبر: ۴۲۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ - 21October 2020

صیانت از سلامت فکری، روحی و رفتاری کارکنان ناجا از اولویت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ناجابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدابراهیم ساور» معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در نشست خبری رونمایی از کتاب‌های تدوین شده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا که صبح امروز (چهارشنبه) در ستاد عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد، با بیان اینکه پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی نشاط فراوانی برای مجموعه نیروی انتظامی در پی داشت، اظهار داشت: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای بیان خدمات و تبیین عملکرد نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به گستره مأموریت‌های نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی امروز با تلاش و به‌کارگیری تجهیزات توانسته نظم و امنیت را در مرز‌ها و شهر‌ها برقرار کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: نیروی انتظامی در عرصه مقابله با کرونا نقش بی‌بدیلی ایفا کرده است؛ ناجا علاوه بر پذیرش بیماران کرونایی در عرصه کشفیات تجهیزات پزشکی ورود پیدا کرد و عرصه را برای محتکران تنگ کرد.

سردار ساور عنوان کرد: پلیس فتا با مدیریت و اشراف بر فضای مجازی، عرصه را برای کسانی که به دنبال ایجاد جنگ روانی هستند، تنگ کرده است.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در حوزه فرهنگی اظهار داشت: خدمات فرهنگی، دینی و بصیرتی مستقیم به کارکنان نیروی انتظامی داده می‌شود؛ اثر خدمات فرهنگی در رفتار مأموران ما که مستقیم با مردم در ارتباط هستند، نمایان می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: صیانت سلامت فکری، روحی و رفتاری کارکنان ناجا از اولویت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ناجا است.

سردار ساور با بیان اینکه رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی سرلوحه تمامی برنامه‌های ما است، گفت: رسیدن به پلیسِ در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف ما است؛ پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید در مأموریت‌های خود، با بصیرت عمل کند و دشمن‌شناس باشد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی عنوان کرد: تدوین آثار و کتاب‌های تبیین‌کننده شاخصه‌های پلیس تراز انقلاب اسلامی می‌تواند در گفتمان‌سازی پلیس تراز انقلاب اسلامی در سطح ناجا کمک بسیاری به ما کند.

بر اساس این گزارش در این مراسم از پنج عنوان کتاب با عنوان تحریم بی اثر، الگوی رفتار حکیمانه پلیس، از اربعین تا ظهور، مجموعه گفتار‌ها در تبیین ویژگی‌های پلیس تراز انقلاب اسلامی و تحلیلی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رونمایی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار