نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

دانش‌آموزان موتور محرک انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دانش آموزان را موتور محرک انقلاب در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: دانش‌آموزانی که خوب پرورش یافته و استعدادهای بالقوه آنان به درستی شناسایی، رشد و هدایت شود، می‌توانند در جایگاه واقعی خود قرار گرفته و برای خود، خانواده و جامعه مفید باشند.
کد خبر: ۴۲۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ - 21October 2020

دانش‌آموزان؛ موتور محرک انقلاب/ در مسیر مبارزه با استکبار ثابت قدم باشیدبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار با مسئولان بسیج دانش‌آموزی استان، اظهار داشت: دانش‌آموزان ارزشمند‌ترین و بزرگ ترین سرمایه‌های انسانی کشور و موتور محرک انقلاب در عرصه‌های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اصل در مورد دانش‌آموزان توجه به نحوه تربیت، پرورش و استخراج توانمندی‌های آنان است، گفت: دانش‌آموزانی که خوب پرورش یافته و استعدادهای بالقوه آنان به درستی شناسایی، رشد و هدایت شود، می‌توانند در جایگاه واقعی خود قرار گرفته و برای خود، خانواده و جامعه مفید باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی به مقوله جنگ و دفاع اشاره و عنوان کرد: هر علتی معلولی دارد و علت به وجود آمدن جنگ‌ها و تهدیدات مختلف در عرصه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و اعتقادی فراموشی خدا و گم شدن بشر در مسیر پر پیچ و خم هواهای نفسانی و لذایذ زودگذر دنیوی است.

عبادی با بیان اینکه بشر امروز در مقوله شناخت خود دچار افراط خود بزرگ بینی و تفریط خود کوچک بینی شده، اضافه کرد: محصول تفکر خود بزرگ بینی به وجود آمد فرهنگ فرعونی است که انسان در بند این نوع تفکر، خود را برتر و بالاتراز هر چیز حتی آفریدگار جهان هستی می‌داند.

وی با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نه ظلم می‌پذیرد و نه به کسی اجازه می‌دهد که تابع ظالم باشد، خاطر‌نشان کرد: همانگونه که در برخی موارد سکوت در موقع صحبت همراهی با ظلم و ظالم است، برخی اقدامات نسنجیده نیز آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و ناخواسته انسان را در مسیر همراهی با ظلم ظالم قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی از یوم الله 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار و نماد تفکر مبارزه با ظلم و ظالم یاد کرد و خطاب به دانش آموزان بسیجی، گفت: باید در مسیر مبارزه با استکبار، کمر‌بندها را محکم بست و همواره ثابت قدم بود و از هیاهوی آنان نترسید.

عبادی لازمه پیروزی در جهاد اکبر را مبارزه با نفسانیات به‌ویژه نفس اماره دانست و خطاب به فرهنگیان و معلمان بسیجی بیان داشت: باید بیشتر از جانتان نگران و مراقب سلامت و امنیت فکر، اندیشه، جسم و روان دانش آموزان باشید تا خدای نکرده در غبار تبلیغات ضد فرهنگی دشمن صراط مستقیم ایمان، ولایت و بصیرت را گم نکنند و در دام شیطان صفتان گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار