شهید «جعفر ترابی»:

هر حرکتی خلاف راه شهدا غضب الهی را به دنبال دارد

شهید «جعفر ترابی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود خطاب به برادرش می‌گوید: برادر راه شما راه شهیدان به خون خفته می‌تواند باشد و هر حرکتی بر خلاف راه خون‌بار شهدای عزیزمان و رهبر کبیر انقلاب‌مان موجب ضلالت شما شده و خشم و غضب الهی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۴۲۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ - 21October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «جعفر ترابی» در 5 خردادماه 1335 در شهرستان خسروشاه به دنیا آمد. وی پس از آغاز دفاع مقدس جهت دفاع از خاک کشورمان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و پس از حضور در چند عملیات، سرانجام در تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه 1361 در هویزه به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

با سلام به حضور مقدس امام‌عصر - ارواحناله الفدا- و نایب بر حقش امام امت ، خمینی عزیز و با سلام به روح پاک شهای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی  و با سلام و خداحافظی از حضور مادر عزیز و برادر گرامی و یکایک دوستان و آشنایان.

لحظات آخرین برای حرکت به سوی کربلا و قدس از طریق کربلا های جنوب و ددر راه شهیدانمان فرا رسیده است و شمارش معکوس آغاز و لحظاتی تا  رسیدن به معشوق و سرآغاز یک زندگی نوین نمانده ،امید آن که خداوند مرا و همگی ما را در آخرین لحظات بیامرزد آمین.

مادر و برادر و فامیل‌ها! امید که مرا ببخشید، مادر از این که فرزند خوبی برای شما که هم مادر و هم پدر من بودی، نبودم در آخرین لحظات امیدوارم که مرا حلال کنی تا روحم از شما آسوده گردد و به عذاب الهی گرفتار نشوم. برادر راه شما راه شهیدان به خون خفته می‌تواند باشد و هر حرکتی بر خلاف راه خون‌بار شهدای عزیزمان و رهبر کبیر انقلاب‌مان موجب ضلالت شما شده و خشم و غضب الهی را به دنبال خواهد داشت.

با تکیه به قدرت بی‌انتهای الهی و خداوندی و عنایات غیبی خویش و توجهات حضرت ولی‌عصر پیروزی ما حتمی است، هرچند به قیمت خون‌های شهدیدان‌مان تمام شود.

اینک در آخرین لحظات اگر توفیق شهادت نصیب گردد از شما مادر عزیز و برادر و تمامی شما عزیزان فقط یک تقاضا دارم و آن اینکه در مرگ من گریه نکنید. اگر خرجی داشته باشد آن را به حساب جنگ زدگان این آوارگان توسط استعمار شرق و غرب بریزید.

همیشه امام را دعا کنید تا روح من شاد شود. من به راه خویش ایمان دارم امید که خداوند نیز این خون و جان بی‌ارزش مرا که در راه مکتب و میهن اسلامی خویش فدا می‌کنم، قبول کند و مرا از آفت هوی و هوس و حب دنیا در آخرین لحظات مصون دارد.

شما را به صبر و استقامت و تقوا در مسیر الله سفارش می‌کنم امید که در زندگی همگی موفق باشید و آخرت را فراموش نکنید. هر طلبی که کسی احیانا ادعا کرد، بپردازید فقط 22 هزار ریال به جهاد گیلانغرب و مقداری نیز به جهاد تبریز بدهکارم که در حسابداری جهاد تبریز موجود است.

از تمامی شما عزیزان خداحافظی می‌کنم، حلالم کنید و در سوگ من گریه نکنید که راضی نخواهم بود. به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی و تعجیل در فرج امام عصر و دعاگوی امام. برادرم حتما راه شهیدان را ادامه بده که راه سعادت تو است و قدر امام را بدانید و پیرو امام باشید.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار