معاون هماهنگ‌کننده ناجا:

باید از روش و منش شهیدان درس بگیریم

سردار نوری‌نژاد با تأکید بر لزوم تأسی به روش و منش شهدا گفت: شهیدان برای حفظ نظام و صیانت از ارزش‌های دینی و انقلابی تا پای جان پیش رفتند و ما نیز باید به گونه‌ای عمل کنیم که در محضر خداوند، شهدا و مردم شرمنده نشویم.
کد خبر: ۴۲۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ - 21October 2020

از روش و منش شهیدان والامقام درس و تأسی بگیریم/ فرصت خدمتگزاری به مردم را توفیق بدانیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدعلی نوری نژاد» معاون هماهنگ‌کننده ناجا در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران مراکز درجه‌داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا که به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت: آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا به نام شهدا والامقام مزین شده است؛ لذا شما جوانان عزیز و فرزندانم باید از روش و منش شهیدان درس بگیرید و به گونه‌ای عمل کنید که هرگز شرمنده شهدا نشوید.

وی با بیان اینکه همه ما باید به روش و منش شهدا تأسی کنیم، ادامه داد: شهیدان برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از ارزش‌های دینی و انقلابی تا پای جان پیش رفتند و ما نیز باید به گونه‌ای عمل و خدمت کنیم که در محضر خداوند متعال، شهدا و مردم عزیز شرمنده نشویم.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا در ادامه ضمن خیرمقدم به خانواده‌های معزز شهدایی که در مراسم حضور دارند، ادامه داد: همه ما مدیون و قدردان خانواده‌های بزرگوار شهدا هستیم؛ پدران و مادران و خانواده‌هایی که فرزندانی را تربیت و پرورش کردند که چنین شجاعانه و ایثارگرانه برای دفاع از ارزش‌های مقدس دینی و انقلاب جان خود را فدا کردند.

سردار نوری نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام قدردانی مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: این افتخار و توفیق را داریم که در عصر و دورانی زندگی و خدمت کنیم که فرماندهی معظم کل قوا توجه لازم را به فرزندان خود در نیروی انتظامی دارند؛ پیام محبت آمیز و کریمانه مقام معظم رهبری در قدردانی از نیروی انتظامی مایه مباهات و افتخارهمه ما است و تلاش می‌کنیم که لایق این پیام باشیم و بتوانیم با خدمتگزاری صادقانه پاسخ این بذل محبت‌های کریمانه را دهیم.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: امروز در این میدان مقدس همه ما بار دیگر به عنوان یک سرباز ولایت اعلام می‌کنیم که همواره برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام تا پای جان آماده ایم و نه‌تنها ما بلکه همه ملت بزرگوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کرده اند که برای صیانت از ولایت، مکتب اسلامی و دینی و کشور جان خود را هم فدا می‌کنند.

وی خطاب به فراگیران درجه داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا عنوان کرد: از شما جوانان برومند و دلیر انتظار داریم که در جریان انجام و اجرای ماموریت ها، خدمتگزار صدیق و امانت دار نظام و مردم باشید و ضمن عمل و اقدام در چارچوب قانون، اقتدار توام با رأفت را پیشه و رویکرد خود کنید؛ شما فرزندان عزیزم بدانید که با صداقت در گفتار و عمل می‌توانید موفق باشید؛ البته با  «خودسازی» و «صیانت از خود» می‌توانید قله‌های موفقیت را هر روز بیشتر از قبل فتح کنید.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه فرصت خدمتگزاری به مردم را توفیق بدانیم، ادامه داد: شما جوانان عزیز باید همواره در ماموریت‌ها هوشیار و هوشمند باشید؛ گوش شنوا و چشم بیدار داشته باشید تا به شما آسیبی نرسد.

سردار نوری نژاد در ادامه ضمن تشریح وظیفه فرماندهان و مدیران در مقابل کارکنان تاکید کرد: شایسته و لازم است که آحاد فرماندهان با نیرو‌های زیرمجموعه خود رفتاری «پدرانه» و «دلسوزانه» داشته باشند و مقدورات و امکانات لازم را برای اجرای مأموریت‌ها فراهم کنند.

وی با بیان اینکه فرماندهان پشتیبان اصلی کارکنان باشند، عنوان کرد: با تعامل دو سویه می‌توان در راستای تحقق سازمان گام‌های بلندی را برداشت؛ در کنار توجه به تعاملات سازمانی بایستی در اجرای ماموریت‌ها از دستورالعمل‌های ابلاغی پیروی و تبعیت کرد.

این مقام ارشد انتظامی توجه به بهبود وضعیت معیشتی کارکنان را یک اصل مهم از سوی فرماندهان برشمرد و افزود: امروز بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی سبزپوشان ناجا دغدغه جدی و اصلی فرمانده نیروی انتظامی و هیئت رئیسه است و برای تحقق این مهم گام‌های مستمری برداشته و برمی‌داریم.

سردار نوری نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور بیان کرد: صیانت از سلامت کارکنان برای فرمانده نیروی انتظامی یک راهبرد اولویت‌دار است و در این راستا همه تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است؛ اما همه ما باید بدانیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم در ریشه‌کن کردن این ویروس منحوس مؤثر باشیم.

وی با اشاره به شعار «مالک دستان خود باشید» بیان کرد: با اتخاذ این شعار در نیروی انتظامی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا برنامه‌ریزی و اقدام و امکانات و تجهیزات لازم را در راستای صیانت از سلامت سبزپوشان ناجا توزیع کرده‌ایم؛ اما توجه و پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا باید رویکرد همگانی باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در پایان گفت: با رعایت همه ضوابط و دستورالعمل‌های قانونی در هر شرایطی می‌توانیم یک سازمان منسجم، مقتدر و خدمتگزار داشته باشیم.

پیش از سخنان سردار نوری نژاد، سردار «حبیب‌الله جان‌نثاری» گزارشی از اقدامات معاونت تربیت و آموزش ناجا ارائه کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار