فرمانده مرزبانی ناجا:

تلاش مرزبانی برای رونق اقتصادی و گردشگری در مرز‌ها/ آماده مقابله با تهدیدات دریایی هستیم

سردار گودرزی با اشاره به تلاش مرزبانی برای رونق اقتصادی و گردشگری در مرز‌های کشور، گفت: انضباط‌بخشی شناور‌ها در دستور کار است تا مرزبانی بتواند در عمق آب‌های انحصاری کشور ایفای نقش کند.
کد خبر: ۴۲۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ - 21October 2020

تلاش مرزبانی برای توسعه رونق اقتصادی و گردشگری در مرز‌های کشور /ایفای نقش مرزبانان در تأمین امنیت آب‌های انحصاری جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در آئین رونمایی و الحاق شناور ۶۰ فوتی کلاس «حیدر» به ناوگان شناوری مرزبانی استان گیلان با تبریک هفته ناجا اطهار داشت: نیروی انتظامی به‌صورت هوشمندانه، تأمین امنیت و سلامت جامعه را در دستور کار خود قرار داده است تا در بسط و گسترش امنیت در کشور مؤثر واقع شود.

وی افزود: نیروی انتظامی با وجود همه تهدیدات دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصاً آمریکای جنایتکار موفق شده امنیت پایدار و توسعه‌یافته‌ای را در همه سطوح فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در منطقه تأمین کند.

سردار گودرزی با بیان اینکه رونمایی شناور «کلاس حیدر» نمایش اقتدار و امنیت پایدار ایران اسلامی است، تأکید کرد: رونمایی از این شناور برای اولین بار در خزر و در حالی صورت می‌گیرد که دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی احساس می‌کردند محاصره اقتصادی و تحریم‌ها، ایران اسلامی را به زانو درمی‌آورد.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه ۹۰ درصد از کالا‌های مورد نیاز دنیا از طریق دریا مبادله می‌شود، تصریح کرد: مرزبانی در تلاش است با توسعه امنیت پایدار با هوشمندسازی پلیس در هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز زمینی و دریایی کشور، موجبات رونق اقتصادی و توسعه گردشگری با استفاده از مواهب الهی برای مردم را فراهم آورد.

وی با اشاره به نبودِ مشکل خاص در ۸۳۵ کیلومتر مرز دریایی در خزر، گفت: مرزبانی و دریابانی ایران همانند گارد‌های ساحلی کشور‌های پیشرفته دنیا در دریا حضور مقتدرانه‌تری داشته و برای رونق بخشیدن به اقتصاد دریا محور کمک می‌کند.

سردار گودرزی با اشاره به لزوم ساماندهی شناور‌های متفرقه در شمال کشور، افزود: انضباط‌بخشی در دستور کار مرزبانان قرار دارد تا ان شاءالله به فضل خداوند متعال مرزبانی بتواند در عمق آب‌های انحصاری کشور ایفای نقش کند.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که فرماندهی معظم کل قوا تاکید فرموده‌اند که باید نسبت به تهدیدات دریایی هوشیار باشیم، مرزبانان با توان عملیاتی بالای خود در برابر انواع ناهنجاری‌های احتمالی سینه سپر کرده‌اند و چشمان بینای سربازان در مرزبانی، هر توطئه شیطانی ایادی استکبار را در نطفه خنثی خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان گفت: بر ما واجب است با حضور مقتدرانه در دریای خزر و همکاری با همسایگان منطقه، امکان بهره‌برداری سلامت و ایمن از مواهب دریا را برای کرانه‌نشینان خزر در استان‌های شمالی و برای تمامی هم‌میهنان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار