همسر شهید محمدی:

درخواست اشد مجازات برای عاملان شهادت «محمد محمدی»/ یک محله داغدار همسرم هستند

سمیه وفایی گفت: یک محله داغدار شهادت همسرم هستند و ما خواستار اشد مجازات عاملان این جنایت هستیم تا جلوی بروز دوباره این فجایع گرفته شود.
کد خبر: ۴۲۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ - 21October 2020

ما خواستار اشد مجازات عاملان شهید هستیم/ یک محله داغدار همسرم هستندگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس: محمد محمدی متولد سال ۱۳۶۰ و از نیرو‌های پاسدار انقلاب اسلامی و بسیجی پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام بود.

روز یکشنبه در جریان امر به معروف و مقابله با اراذل و اوباشی که به یک زن فحاشی می‌کردند، مورد حمله قرار گرفت و با ضربات چاقوی هشت تن از آنان به شدت مجروح و سپس شهید شد. اتفاقی که بار‌ها جان نیرو‌های بسیجی و انتظامی را در دل تهران گرفته است، این بار عامل شهادت محمد محمدی شد. با شهادت وی خانواده‌اش رضایت دادند تا تعدادی از اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شده و جانی دوباره به آنان دهد. محمدی دارای دو فرزند به نام‌های امیراحمد ۱۱ ساله و امیررضای ۹ ساله است که یکی از فرزندان از نزدیک شاهد شهادت پدر بوده است.

سمیه وفایی همسر این شهید در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس به جزئیات حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: چند تن از اراذل و اوباش منطقه در یکی از خیابان‌‎ها با خانمی درگیر شدند که بار اول مردم آنان را پراکنده کردند، در سری دوم درگیری، اوباش فحاشی و بی‌احترامی به رهبری کردند که اینجا محمد طاقت نیاورد و جلو رفت. ابتدا تذکر داد، اما بعد درگیری سختی به وجود آمد.

وی افزود: یکی دو نفر از اراذل بر سرش ریختند که چون محمد هیکلی و درشت‌اندام بود، حریفش نشدند، چند اوباش دیگر اضافه شدند و با چاقوی بزرگی به پهلو و سرش زدند.

همسر شهید محمدی ادامه داد: من در خانه بودم که بچه‌ها با شدت به درکوبیدند طوری که داشت در از جا کنده می‎شد، گفتند بابا چاقو خورده. رفتم داخل کوچه و بدن غرق به خون او را دیدم که روی زمین افتاده و فقط می‌گوید آب بدهید. آمبولانس آمد و او را به بیمارستان بردند، اما نتوانستند کاری کنند.

وفایی در رابطه با مجازات عاملان این واقعه گفت: این اراذل و اوباش باید به اشد مجازات محکوم شوند تا جسارتی به مردم نکنند و چنین بلای خانمان‌سوزی را سر مردم نیاورند. البته که ما به شهید خود افتخار می‌کنیم و باعث سرافرازی و سربلندی ماست، ولی این‌ها را نباید به حال خود رها کنند و باید به اشد مجازات برسند.

وی در رابطه با علاقه شهید محمدی به شهادت و تلاش او برای رفتن به سوریه گفت: همیشه آرزوی قلبی‌اش بود به شهادت برسد که رسید. این باب برای هر عاشقی به طریقی باز می‎شود و برای محمد با امر به معروف که از بالاترین فرایض است اتفاق افتاد و به آرزویش رسید. همیشه به مدافعان حرم و دوستان شهیدش غبطه می‌خورد، دو دوست صمیمی او شهیدان «سیفی» و «عبدی» در مبارزه با اشرار به شهادت رسیدند. او عاشق شهادت و ولایت بود.

وفایی درباره شخصیت و روحیات همسر خود گفت: سراسر زندگی‌اش عشق و محبت به اهل بیت (ع) بود. خودش را فدای اهل بیت کرده بود. عاشق خدمت به مردم و کار جهادی بود. در گروه جهادی «پلاک هشتم» ۱۷۰ خانواده بی‌بضاعت را تحت پوشش داشتند و به آنان خدمات‌رسانی می‌کردند.

همسر شهید محمدی تصریح کرد: تمام محله داغدار همسرم هستند. هرکس که شهید را می‌شناسد تماس می‌گیرد و از این اتفاق ناراحت است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها