مدیرعامل شرگت گروه ملی صنعتی فولاد ایران:

اسناد ایثار و جهاد جامعه صنعتی خوزستان باید برای همیشه تاریخ ماندگار شوند

«نادر جعفر یوسفی» گفت: وجود 58 شهید شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران نشان از تعهد پرسنل این قطب صنعتی به خاک میهن و آرمان‌های بلند کشور بوده و هست که باید این همه ایثار و فداکاری جهادی و صنعتی در این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به معرض نمایش دربیاید و برای همیشه تاریخ ماندگار شود.
کد خبر: ۴۲۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ - 21October 2020

اسناد ایثار و جهاد جامعه صنعتی خوزستان باید برای همیشه تاریخ ماندگار شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، «نادر جعفر‌یوسفی» مدیرعامل شرگت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با همراهی سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز از پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز بازدید کرد.

جعفر‌یوسفی در این بازدید اظهار داشت: شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران یکی از دستگاه‌های صنعتی و پرافتخار کشور در حوزه دفاع مقدس است که هم در بعد صنعتی و اقتصادی و هم در زمینه افتخار آفرینی پرسنل اش در حضور جهادی و ایثارگرانه در سنگرهای نبرد زبانزد خواص و عام بودند.

وی افزود: وجود 58 شهید این شرکت نشان از تعهد پرسنل این قطب صنعتی به خاک میهن و آرمان‌های بلند کشور بوده و هست که باید اسناد این همه ایثار و فداکاری جهادی و صنعتی در این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به معرض نمایش دربیاید و برای همیشه تاریخ ماندگار شود.

در ادامه این دیدار سردار یوسفی گزارشی از روند ساخت این مرکز فرهنگی ارائه داد و گفت: این پروژه متعلق به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیست بلکه متعلق به همه اقشار مردم، نهادها و دستگاه‌های مختلف است و ما تنها افتخار خدمت در نظارت بر اجرای آن را به عهده داریم.

وی عنوان کرد: همه سازمان ها، نهادها، اقشار و شرکت ها باید نقش خودشان در دوران دفاع مقدس را در قالب محتوای فیزیکی و فرهنگی در این مرکز ارائه دهند تا مدیون خون شهدا و پرسنل ایثارگر خود در قبال افکار عمومی، نسل امروز و البته تاریخ نباشند.

در پایان این دیدار مدیرعامل شرگت گروه ملی صنعتی فولاد ایران وعده داد که از هر طریقی که بتواند و قانون اجازه دهد در ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان مشارکت کند و قدمی بردارد تا هر چه سریعتر این مطالبه مردمی که حق مسلم مردم خوزستان است به بهره‌برداری برسد.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت 10 هکتار هم اکنون در حال ساخت فاز اول است و در پارک شهروند اهواز قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار