فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی:

امنیت موجود در مرزها نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان است

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امنیت موجود در مرزها را نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان دانست و گفت: تعامل و همراهی بین مرزنشینان و مرزبانان، امنیت مطلوبی را در این استان رقم زده لذا این تعاملات باید حفظ شود تا شاهد امنیت هر چه بیشتر در این استان مرزی و نوار مرزی شرق کشور باشیم.
کد خبر: ۴۲۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ - 21October 2020

امنیت موجود در مرزها نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی امروز در نشست هم‌اندیشی با علما و بزرگان اهل سنت خراسان جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: به فرموده امام خمینی (ره)  باید کاری کنیم که آثار آن بماند نه کاری کنیم که بمانیم و این فرمان همواره در دستور کار نیروی انتظامی است.

وی امنیت موجود در مرزها را نتیجه تعامل مرزبانان و مرزنشینان دانست و گفت: تعامل و همراهی بین مرزنشینان و مرزبانان، امنیت مطلوبی را در این استان رقم زده لذا این تعاملات باید حفظ شود تا شاهد امنیت هرچه بیشتر در این استان مرزی و نوار مرزی شرق کشور باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به عملکرد مطلوب ناجا در استان، عنوان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی در خدمت‌رسانی به مردم خوب عمل کرده تا جایی که در جای جای استان، کشفیات مواد مخدر و سرقت‌ها به بالای ۷۰ درصد رسیده است.

فرشید با بیان اینکه نیروی انتظامی و پلیس مبارزه در سراسر استان با پدیده مواد مخدر برخورد قاطعانه دارند، اضافه کرد: کشفیات مواد مخدر در استان بالا است به‌طوری که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی صداقت، مروت و حسن خلق را از ویژگی‌های کارکنان نیروی انتظامی دانست و اضافه کرد: در حوزه بازارچه‌های مرزی براساس وظیفه، پیگیر توسعه رفاه این مناطق برای مردم هستیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به نقش ناجا در زمینه مواد مخدر و مقابله با این پدیده شوم، خاطرنشان کرد: هر آنچه که آرامش جامعه را مختل کند با آن برخورد می‌کنیم به‌طور مثال با معضل مواد مخدر که جوانان این مرز و بوم را هدف قرار داده، مقابله می‌کنیم.

فرشید مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی را خدمت به خلق خدا دانست و متذکر شد: عده‌ای قصد دارند امنیت شهر‌های مرزی را در مرز‌های شرقی به ویژه افغانستان از بین ببرند لذا سعی داریم با افزایش تعامل و تبادل اخبار، از مرز‌ها برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن به موقع برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار