خبرنگار دفاع‌پرس برگزیده اشکواره حسینی شد/ منتخبین بخش رسانه

در سومین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی که شامگاه چهارشنبه (۳۰ مهر) در آمل برگزار شد، «حدیثه صالحی» خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران عنوان دوم بخش ویژه سردار سلیمانی را کسب کرد.
کد خبر: ۴۲۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ - 22October 2020

خبرنگار دفاع‌پرس برگزیده اشکواره حسینی شد/ منتخبین بخش رسانهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سومین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در شش بخش سرود، شعر، متن ادبی، عکس، تئاتر و رسانه شامگاه چهارشنبه (30 مهر) با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در دانشگاه شمال آمل برگزار شد.

در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت «حدیثه صالحی» با ارسال دو اثر «کمی آسمان بفرستید مردان قبیله عشق!» و «سردار سلیمانی حماسه‌ای خواندنی که در جهان رویید» عنوان دوم بخش ویژه سردار سلیمانی را کسب کرد.

به گفته «الناز پاک نیا» دبیر بخش رسانه سومین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی تعداد 120 اثر در بخش رسانه ارسال شد که 80 اثر به مرحله داوری رسید.

وی برگزیدگان بخش رسانه را اینگونه اعلام کرد:

در بخش تیتر «اشکان جهان آرا» از خبرگزاری ایرنا با ارسال اثر «مشق عشق روی پارچه در کوچه سردار» رتبه دوم و «مهدی غلامی» از خبرگزاری مهر با اثر «نذر برنج رسم عاشقی و ارادت شالیکاران مازندران به امام حسین(ع) رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش گزارش «مهرانگیز عباسی» از خبرگزاری فارس با اثر «همه چیز درباره هیئت شدن خانه ننه سلطان» رتبه اول، «اشکان جهان‌آرا» از خبرگزاری ایرنا با اثر «جای خالی الحان مذهبی بومی در عزاداری‌های مازندران»، «بهناز مقدس» از خبرگزاری ایسنا با اثر «با پای دل تا کربلا سفر کن» مشترکا رتبه دوم و «علیرضا نوری کجوریان» از خبرگزاری مهر با اثر «همگام با قدم‌هایی در مسیر عاشقی» رتبه سوم را از آن خود کردند.

همچنین در بخش یادداشت «مهتاب مظفری» از عبارت با اثر «هرجا دلت گرفت بگو جان! بگو حسین» رتبه اول، «علی ابراهیمی گتابی» از خبرگزاری بسیج با اثر «می‌خواهی از قافله کربلا جانمانی آستین همت مومنانه را بالا بزن» رتبه دوم و «رقیه توسلی» از قدس با اثر «تاخت سمت آفتاب» رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش ویژه «ربابه محمدزاده» با سه اثر گفت‌وگوی سوم‏«شهید امام رضایی که نذر بی بی زینب (س) شد»، گفت‌وگوی نوزدهم «گریه‌های محمد طه چند می‌ارزد» و گفت‌وگوی «می‌‍گفت روزی شهید می‌شوم...» به خاطر نثر روان و انتخاب تیتر تاثیرگذار و مقدمه زیبا و همچنین تنظیم درست گفت‌وگو رتبه اول را از آن خود کرد.

در این بخش «حدیثه صالحی» از خبرگزاری دفاع مقدس ‏برای گزارش نهم «سردار سلیمانی حماسه‌ای خواندنی» و گزارش دهم «کمی آسمان بفرستید، مردان قبیله عشق» ‏به‌خاطر نثر روان و شاعرانه و جمله‌بندی درست و انتقال صحیح و تاثیرگذار مفاهیم عاطفی رتبه دوم را از آن خود کرد.

همچنین در این بخش «زری طاهری پرکوهی» از خبرگزاری فارس با اثری با عنوان «دانشنامه‌ای که بعد از شهادت اعطا شد» رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار