مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا مسئولیت سنگینی است

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری گفت: پایداری ارزش‌های نظام از برکت خون شهداست و این مسئولیتی سنگین بر گردن همگان است که در مسیر آرمان‌های شهدا گام برداریم.
کد خبر: ۴۲۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ - 22October 2020

حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا مسئولیتی سنگینی استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: امروز پایداری امنیت و ارزش‌های نظام از برکت خون شهداست.

وی افزود: حرکت در مسیر حفظ آرمان‌های شهدا مسئولیتی سنگین بر گردن همگان است و باید تلاش کنیم با مدد از خداوند متعال و اهل بیت (ع) همه اهداف و رفتارمان با تاسی از شهدا شکل گیرد.

اکبری ادامه داد: برای حضور در راه حق و ادامه راه شهدا باید فقط برای خدا کار کنیم و در خانه دل جز خدا راه ندهیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن آرمان‌ها و باور‌های دینی و مذهبی مردم را هدف گرفته است تاکید کرد: در این راه باید همواره پای کار بود و با انگیزه الهی، دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود مایوس کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با توجه به اهمیت موضوع تودیع و معارفه در سازمان‌ها بیان کرد: جابجایی‌های ستادی باعث کمال، رشد و تقویت افراد خواهد بود که در برخی موارد نقطه عطف کمال انسان‌ها در همین جابجایی‌ها پیدا میشود.

وی افزود: در تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها جابجایی‌های ستادی در رده‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند موجب جبران کاستی‌ها و ایجاد برنامه‌های جدید و در نهایت پیشرفت سازمان‌ها شود.

اکبری در ادامه با توجه به اهمیت محدوده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) و منطقه پردیسان گفت: این منطقه شهر فرهیختگان، طلاب و جهادگران است و ظرفیت معنوی بسیار زیادی دارد که دشمن نیز در سدد جلوگیری از رشد معنوی و بسترسازی فرهنگی در این منطقه است.

وی تاکید کرد: برای مقابله با دشمنان، بسیج باید برنامه‌ریزی کند تا بتواند در مقابل استکبار جهانی ایستادگی نموده و از انقلاب اسلامی بی‌وقفه و جهادی پاسداری کند.

در این آیین، حجت الاسلام مهدی جوشقانیان به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) معرفی و از خدمات حجت الاسلام عبدالمحمد عیسوی در طول مدت مسئولیت در این ناحیه تقدیر شد.

همچنین حجت الاسلا عیسوی به عنوان مشاور در امر مساجد و ائمه جماعات و برنامه‌های فرهنگی و عمومی در ستاد سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها