به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل حفظ آثار آذربایجان غربی با فرمانده مرزبانی استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.  
کد خبر: ۴۲۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ - 22October 2020

دیدار مدیرکل حفظ آثار با فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی امروز به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با سردار یحیی حسین‌خانی، فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌غربی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار داشت: مرزبانان از جمله افرادی هستند که خالصانه در راه امنیت کشور شبانه‌روز در حال دفاع از مرزهای این کشور هستند.

سرهنگ وحیدی ضمت تسلیت شهادت دو تن از مرزبانان استان در چند روز گذشته افزود: با وجود آنکه سال‌ها از پایان دفاع مقدس گذشته است اما همچنان در این استان باب شهادت باز بوده مرزبانان آذربایجان‌غربی در مقابله با گروهک‌های تروریستی به فیض شهادت می‌رسند.

وی با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ادامه داد: برای اینکه نسل جوان با آنچه که در دفاع مقدس رخ داد به خوبی آشنا شود نیاز است تا سیره و روش شهدا به روش‌های مختلف به آنها گفته و بازگو شود.

سردار یحیی حسین‌خانی، فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: نیروهای مرزبانی در هر شرایطی آماده خدمت به مردم و دفاع از تمامیت ارضی کشور بوده و تا پای جان برای حفظ امنیت کشور تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها