نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

امنیت و استقلال بهترین دستاورد شهدا است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» امنیت و استقلال را بهترین دستاورد شهدا دانست و گفت: شهدا اسلام را زنده کردند و این خدمت کم نیست.
کد خبر: ۴۲۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ - 23October 2020

امنیت و استقلال بهترین دستاورد شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران شامگاه پنجشنبه (۱ آبان) در مراسم هفتمین روز تدفین شهید «رضا حاجی‌زاده» که در مصلای آمل برگزار شد، اظهار داشت: اگر شهدای مدافع حرم یک جهاد کردند والدین‌شان دو جهاد و همسرانشان سه جهاد انجام دادند، از اینکه والدین راضی شدند جگرگوشه‌شان برای دفاع از اسلام به سمت خطر برود یک جهاد و از فراق صبر کردند جهاد دیگر است؛ همسران علاوه بر این فرزندان را نگهداری می‌کنند که یک جهاد محسوب می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش ستاد مقابله با کرونای استان عنوان کرد: از سوی این ستاد وضعیت شهر‌ها قرمز اعلام شده و تاکید بر برگزار نشدن نمازجمعه‌ها داشتند، در حالی که شهرستان‌ها تأکیدشان بر برپایی نمازجمعه است و باید هماهنگی وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان کرد: قیمت‌گذاری و ارزش واقعی انسان را می‌توان از بهایی که پرداخت می‌کند، فایده و نتیجه آن و ویژگی‌هایی که دارد، مشخص کرد.

وی بازده کار شهدا را ارزشمند خواند و با بیان اینکه شهدا برای ما امنیت، عزت، شرافت و استقلال آوردند و اسلام را زنده کردند که این خدمت کم نیست، افزود: اگر شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی‌ها جلوی داعش  نمی‌ایستادند، قطعا وارد کشورمان می‌شدند و امروز وضعیت مشابه با کشور‌های همسایه داشتیم.

محمدی لائینی امنیت و استقلال را بهترین دستاورد شهدا دانست و گفت: با اینکه آمریکا میلیارد‌ها تومان برای جنگ در منطقه هزینه کرد، اما با وجود شهدای مدافع حرم برنده بازی ایران بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار