حجت‌الاسلام‌ ادیانی:

ياد شهدا، روشنگر راه پيشرفت و تعالی ایران اسلامی است

ریيس سازمان عقيدتی سياسی ناجا در ديدار با خانواده شهیدان سلطانی گفت: ياد و پيام شهدا روشنگر راه پيشرفت و تعالی كشور است و غفلت از اين مهم می‌تواند بسيار خطرناك باشد.
کد خبر: ۴۲۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ - 23October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با حضور در منزل شهيدان حسن، حسين و صفرعلی سلطانی با مادر این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو كرد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با تبريك ماه ربیع‌الاول گفت: خدا را شاكريم که توفيق شد در كنار بارگاه امام رضا (ع) با مادر بزرگوار و پاكدامنی كه سه فرزند خود را تقديم انقلاب و نظام اسلامی كرده ديدار و سلام رهبر معظم انقلاب را به اين مادر صبور كه از دامان پاك او 3 فرزند در راه اسلام به شهادت رسیده‌اند را ابلاغ كنم.

ياد شهدا، روشنگر راه پيشرفت و تعالی ایران اسلامی است

ادیانی خاطرنشان كرد: همه ما مديون شهدا هستيم و اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی به بركت وجود شهداست.

وی با اشاره به اينكه ما در سایه فداکاری و مجاهدت شهدا و ایثارگران از نعمت ارزشمند و بزرگ امنيت بهره‌مند هستيم؛ گفت: ياد و پيام شهدا روشنگر راه پيشرفت و تعالی كشور است و غفلت از اين مهم می‌تواند بسيار خطرناك باشد. امام خمینی (ره) به مسئولین کشور متذکر می‌شدند که اگر از ياد شهدا غفلت كنند به عقوبت الهی گرفتار می‌شوند.

ياد شهدا، روشنگر راه پيشرفت و تعالی ایران اسلامی است

مادر شهيدان حسن، حسين و صفرعلی سلطانی در اين ديدار كفن خود را به رئيس سازمان عقيدتی سياسی ناجا سپرد تا به تایید و امضای رهبر معظم انقلاب برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها