مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

مسئولان خراسان‌جنوبی از عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دفاع کنند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با این میزان اعتبار به پایان نخواهد رسید، گفت: مسئولین استانی که در این حوزه مؤثر هستند باید در نشست‌های مختلف از عملیات اجرایی این پروژه دفاع کنند تا این مرکز نیز در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۴۲۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ - 23October 2020

مسئولان خراسان‌جنوبی عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان دفاع کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به ارائه گزارشی از روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان از 10 سال پیش متوقف شده بود.

وی بیان داشت: که از یک سال پیش پیگیری‌های زیادی در استانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرجند صورت گرفت که در نهایت به دستور «معتمدیان» استاندار سابق، مراحل اجرایی آن مجدد آغاز شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تصریح کرد: امید است با همکاری و همدلی سازمان‌ها و یگان‌های نظامی و انتظامی، شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان باشیم.

فلاحی تأکید کرد: این پروژه با این میزان اعتبار به پایان نخواهد رسید و استمرار عملیات اجرایی احداث این مرکز نیاز به کارسازی بعدی دارد، بر همین اساس مسئولین استانی که در این حوزه مؤثر هستند باید در نشست‌های مختلف از عملیات اجرایی این پروژه دفاع کنند تا این مرکز نیز در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی عنوان کرد: مراکز فرهنگی دفاع مقدس که در برخی استان‌ها به بهره‌برداری رسیده با بودجه مرکزی احداث نشده و منابع آن عمدتاً از طریق شهرداری‌ها و یا اعتباراتی که سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته، تأمین شده است.

فلاحی در بخش دیگری از سخنانش به تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس استان اشاره کرد و افزود: تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس یک کارعقب مانده است که همه دستگاه‌‌ها درگیر آن هستند و این دانشنامه به دنبال تدوین نقش مستند دستگاه‌ها در دفاع مقدس است.

«علی‌اصغر آسمانی‌مقدم» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه با اعتبارات محدود احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به پایان نخواهد رسید، بیان داشت: احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کار ماندگاری خواهد شد لذا همه مجموعه‌های استان باید در پیشرفت کار موزه دفاع مقدس فعال باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار