امام جمعه دزفول:

ترامپ و بایدن هر کدام انتخاب شوند دشمنی آمریکا با ایران تفاوتی نمی‌کند

سید محمد علی قاضی دزفولی گفت: چه ترامپ و چه بایدن انتخاب شود دشمنی آمریکا با ایران با انتخاب ترامپ یا بایدن تفاوتی نمی‌کند.
کد خبر: ۴۲۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ - 23October 2020

چه ترامپ و چه بایدن انتخاب شوند دشمنی آمریکا با ایران تفاوتی نمی‌کند

به گزارش دفاع‎پرس از اهواز، حجت الاسلام سید «محمدعلی قاضی دزفولی» در آیین عبادی سیاسی امروز نماز جمعه در مصلای امام علی (ع) این شهر با تاکید بر لزوم دقت در انتخاب افراد دارای روحیه جهادی و انقلابی در کشور اظهار داشت: چه ترامپ و چه بایدن انتخاب شود دشمنی آمریکا با ایران با انتخاب ترامپ یا بایدن تفاوتی نمی‌کند زیرا احزاب مختلف سیاسی آمریکا در سال‌های گذشته انواع و اقسام خصومت‌ها را با ملت ایران داشته‌ است. 

وی افزود: مقامت و ایستادگی تنها راه مقابله با تحریم و فشارهای دشمن است. برخی می‌خواهند شرایط صلح امام حسن مجتبی (ع) را با شرایط کنونی کشور همسان سازی کنند ولی این کار مغالطه است چراکه ما اکنون از قدرت بازدارندگی خوبی برخورداریم.

قاضی دزفولی با بیان اینکه هیمنه پوشالی آمریکا با زدن پایگاه عین الاسد شکسته شد، بیان کرد: برداشتن تحریم‌های تسلیحاتی و بومی سازی تجهیزات نظامی ناشی از مقاومت مردم ایران بوده است و عقلانیت انقلابی که متکی به تحلیل‌ رفتار دشمن بوده، سایه جنگ را از سر کشور برداشته است.

خطیب جمعه دزفول با بیان اینکه مدیران نتوانسته‌اند در بحث اقتصاد موفق عمل کنند، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر خودداری از وابستگی به دلار تاکید داشتند ولی متاسفانه گوش شنوایی نبود.

وی صبر انقلابی و روی کار آمدن دولت جوان و حزب الهی را برای دمیدن روحیه امید در جامعه ضروری دانست و افزود: نباید اجاره داد چهره‌های انقلابی زیرسوال بروند.

 قاضی دزفولی ایجاد دوقطبی در جامعه را از اهداف دشمن دانست و گفت: برخی میراث‌خواران انقلاب که عرقی هم برای انقلاب نریخته‌اند، سرمایه های انسانی و افتخارات ایران اسلامی را مورد بی‌احترامی قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمن برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، افزود: ایران همواره بر وحدت و یکپارچگی امت اسلامی تاکید دارد ولی برخی از شیعه‌های لندنی به دنبال فتنه هستند.

امام جمعه دزفول با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: با وجود مشکلات اقتصادی شاهد کاهش ۱۰و نیم درصدی جرایم در دزفول هستیم.

وی در پایان با اشاره به هفته تربیت بدنی گفت: تصمیم درمورد محرومیت آل کثیر فوتبالیست دزفولی تیم پرسپولیس در مسابقات آسیایی یک ظلم آشکار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار