واکنش انصارالله یمن به عادی سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی

انصارالله بمن تاکید کرد که دستان رژیم‌های مجرم عربی که تاکنون با طمع ورزی‎های رژیم غاصب صهیونیستی همراهی کرده و مقدس ترین مسئله جهان اسلام را به ارزان ترین قیمت فروخته اند برای ملتهایشان و در منطقه رو شده است.
کد خبر: ۴۲۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ - 23October 2020

واکنش انصارالله یمن به عادی سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دفتر سیاسی انصارالله یمن اقدام شورای انتقالی سودان در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

دفتر سیاسی انصارالله با صدور بیانیه‎ای نوشت: دستان رژیم‌های مجرم عربی که تاکنون با طمع ورزی های رژیم غاصب صهیونیستی همراهی کرده و مقدس ترین مسئله جهان اسلام را به ارزان ترین قیمت فروخته اند برای ملت هایشان و در منطقه رو شده است.

رژیم‌های دست نشانده‎ای همانند امارات،بحرین و سودان که از دشمن در مقابل امت اسلامی و عربی حمایت کردند و کرامت آن (امت) را به بهای ناچیزی فروختند هیچ منفعتی جز دریافت خسارت و ننگ به خود نخواهند دید.

اگرچه امروز این رژیم‌های خائن عربی با دشمن صهیونیستی روابط شان را عادی کرده اند و سرپرستی شان را به آمریکا و رژیم صهیونیستی سپرده اند اما ملت های این کشورها ها اهمال در رسیدگی به قضیه فلسطین را نخواهند پذیرفت و به رد عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی ادامه خواهند داد و نقض آشکار حقوق ملت فلسطین را نخواهند پذیرفت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها