رئیس اورژانس تهران مطرح کرد؛

اجرای روزانه پنج هزار عملیات توسط اورژانس تهران

پیمان صابریان گفت:‌ روزانه پنج هزار خدمت توسط اورژانس تهران به شهروندان ارائه داده می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ - 24October 2020

اجرای روزانه پنج هزار عملیات توسط اورژانس تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پیمان صابریان» رئیس مرکز اورژانس تهران صبح امروز در همایش امنیت، سلامت و ایمنی که با حضور دستگاه‌های اجرایی استان در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه ۵۲ مخاطره برای شهر تهران در نظر گرفته است، اظهار داشت: روزانه پنج هزار خدمت توسط اورژانس تهران به شهروندان ارائه داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تهران آبستن حوادث مختلفی است، گفت: سال گذشته کسی فکر نمی‌کرد که بیماری کرونا چنین مشکلاتی برای ما ایجاد کند.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: امروز علاوه بر مشکلات حوزه‌های مختلف، کرونا باعث مشکلات زیادی شده است که مقابله با آن نیازمند هم‌افزایی بیشتری است.

ضرورت تعامل گروه‌های امدادی
در ادامه این همایش، «مهدی داوری» رئیس سازمان آتش‌نشانی تهران عنوان کرد: سازمان‌های امدادی در حوادث مختلف همه در کنار یکدیگر هستند که این موضوع اهمیت تعامل گروه‌های امدادی را می‌رساند؛ البته باید به زیرساخت‌های شهر نیز توجه زیادی کرد و امیدواریم حوادث در تهران کم شود.

وی افزود: در کنار یکدیگر قرار گرفتن سازمان‌ها می‌تواند کمک شایانی به کاهش حوادث در تهران کند؛ لذا باید تمامی دستگاه‌ها به‌صورت واحد و هماهنگ فعالیت کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: یکی شدن شماره حوادث اضطراری می‌تواند به خدمت‌رسانی بهتر کمک کند.

داوری گفت: قرار گرفتن سازمان‌ها در کنار یکدیگر می‌تواند هم‌افزایی را افزایش دهد؛ برای مثال در حادثه پلاسکو تمامی سازمان‌ها کنار یکدیگر بودند و توانستند حادثه را به خوبی کنترل کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار