دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با رئیس کل دادگستری استان

«علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۲۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ - 24October 2020

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با رئیس کل دادگستری استان

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس  از اردبیل، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل صبح امروز با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری استان با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار علی واحد با اشاره به اهم فعالیت های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، هدف از نشر ارزش های دفاع مقدس را احیای ارزش های اسلام ناب محمدی در جامعه دانست و بر گسترش این فرهنگ با همکاری تمامی ادارات و نهادها تأکید کرد.

واحد افزود: جبهه فرهنگی در کنار جبهه اقتصادی از مهم ترین میادین نبرد امروز دولت و ملت ایران در برابر استکبار جهانی هستند و در این رویارویی ها باید دفاع مقدس الگو قرار گیرد.

واحد با اشاره به میزبانی استان اردبیل از 74 شهید گمنام در 33 نقطه و پی گیری های مستمر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بر احداث حرم های شهدای گمنام توسط هیئات امنای شهدای مورد نظر، خواستار حضور نماینده قضایی در جلسات هیئت امنا جهت نظارت و تسهیل موانع احتمالی احداث حرم ها شد که مورد موافقت رئیس کل دادگستری استان قرار گرفت.

«ناصر عتباتی» رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این دیدار نشر ارزش های دفاع مقدس و رواج فرهنگ عاشورایی هشت سال دفاع مقدس نابرابر را نیاز اصلی جامعه امروز دانست و گفت: خدمت در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس، کاری خطیر و ارزشمند و حساس است و با توجه به اهمیت آن، بایستی با مشارکت حداکثری همه ادارات و نهادها انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار