رئیس پلیس پایتخت تأکید کرد؛

ضرورت راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت حوادث در پایتخت

سردار حسین رحیمی گفت: با راه‌اندازی سامانه یکپارچه فرماندهی حوادث بین پلیس و دستگاه‌های خدماتی و اجرایی خدمات به مردم بهتر خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ - 24October 2020

باید سامانه یکپارچه مدیریت حوادث در پایتخت راه‌اندازی شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (شنبه) در همایش امنیت، سلامت و ایمنی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه حضور دستگاه‌های کنار یکدیگر نشان‌دهنده وحدت است، اظهار داشت: با هم‌افزایی بخش سلامت، امنیت و ایمنی می‌توان در مسیر خدمت به مردم به بهترین شکل عمل کرد.

وی ادامه داد: دشمنا هم‌پیمان شدند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند، اما با وحدت مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، نتوانستند کاری از پیش ببرند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه دشمن به دنبال برهم زدن وحدت در داخل کشور است، گفت: در شرایط امروز نقش هر دستگاه مهم و دارای اهمیت و ارزشمند است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: هر لحظه پایتخت مترصد یک حادثه و اتفاق است که نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد؛ لذا باید برای مدیریت بحران، آماده و هوشیار باشیم.

رئیس پلیس پایتخت افزود: برقراری سلامت، امنیت و ایمنی یک موضوع بین بخشی است و باید با تعامل نظم، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: سامانه یکپارچه فرماندهی و کنترل حوادث بین پلیس و دستگاه‌های خدماتی و اجرایی باید راه‌اندازی شود تا وضعیت خدمات‌رسانی به مردم، بهتر شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار