امام جمعه مهریز گفت:

تجهیزات منطقه انتظامی مهریز جوابگو نیست

حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» گفت: تجهیزات انتظامی منطقه برای انجام ماموریت‌های محوله اصلا جوابگو نیست و باید مسئولان برای حل آن‌ها موضوع را پیگیری و اقدام کنند که جزو مطالبه مهم مردم است.
کد خبر: ۴۲۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ - 24October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز روز شنبه به مناسبت هفته نیروی نیروی (۲۷ مهر الی سوم آبان‌ماه) در نشست با کارکنان منطقه انتطامی شهرستان با تبریک هفته ناجا به موقعیت مهریز به خصوص مهاجرپذیر بودن، داشتن مناطق ییلاقی و قرار گرفتن در کنار جاده اصلی کشور اشاره کرد و افزود: برای پوشش دادن همه منطقه باید منطقه انتظامی تجهیز شود.

وی با بیان اینکه انتقال غیرقانونی اتباع بیگانه طی سال‌های اخیر در حومه شهرستان افزایش یافته و به خاطر قرار گرفتن در جوار استان‌های شرقی و جنوبی کشور محل تردد قاچاقچیان و انتقال مواد مخدر است ادامه داد: همه این شرایط گویای اهمیت رسیدگی به منطقه انتظامی مهریز در مقایسه با سایر شهرستان‌هاست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: برای اینکه ماموران منطقه انتظامی بتوانند بدون دغدغه و با داشتن فراغ بال ماموریت‌های خود را درست و به مواقع  انجام دهند از مسئولان انتظار می‌رود برای تامین وسایل مورد نیاز و نیروی انسانی کافی این شهرستان اقدام شود.

محی‌الدینی به اهمیت راه‌اندازی پلیس فناوری تولید و تبادل اطلاعات (فتا) در شهرستان اشاره کرد که به رغم طرح موضوع و پیگیری هنوز  اقدامی نشده و جزو مطالبات بر حق مردم است و باید برای تحقق آن در اسرع وقت اقدامات قانونی لازم صورت گیرد و کار نظارت بر فضای مجازی جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار