معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین:

شهادت شهید محمدی خون تازه‌ای به رگ‌های جامعه تزریق کرد

سردار مهدی کُلیشادی با اشاره به شهادت محمد محمدی، شهید امر به معروف، گفت: خون این شهید مظلوم، خون جدیدی است که در رگ‌های جامعه تزریق شد، چند سال پیش «شهید علی خلیلی» این نقش را ایفا کرد و امروز «شهید محمدی».
کد خبر: ۴۲۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ - 24October 2020

شهادت شهید محمدی خون تازه‌ای به رگ‌های جامعه تزریق کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار مهدی کُلیشادی معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگویی، با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: در دوران تهاجم شدید فرهنگی و جنگ نرمی که در کشور ما دشمن بعد از جنگ تحمیلی با شدت شروع کرده است و تأثیرات شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های رها شده اجتماعی را در فضای مجازی می‌بینیم، بروی تعداد اندکی از نسل جوان تأثیر می‌گذارد و این اتفاق یکی از نمونه‌های تلفات همین اراذل اوباشی که در مقابل تذکر دلسوزانه یک جوان مومن دست به چاقو می‌برند و نتایج تهاجم فرهنگی دشمن است.

نسل جوان، با بصیرت، انقلابی، متدین و حزب اللهی ما در میدان و صحنه است

وی افزود: بحمدالله نسل جوان، با بصیرت، انقلابی، متدین و حزب اللهی ما در میدان و صحنه است و یک سری ناهنجاری‌ها را می‌بینید و به مرور ان‌شاءالله حل می‌شود.

معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین اظهارکرد: خون این شهید مظلوم، خون جدیدی است که در رگ‌های جامعه تزریق شد، چند سال پیش شهید «علی خلیلی» این نقش را ایفا کرد و امروز «شهید محمدی».

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار