پیام تسلیت فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پی درگذشت «اسکندرپور خرمی»

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در پیامی درگذشت «پرویز اسکندرپور خرمی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ - 24October 2020

پیام تسلیت فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پی درگذشت «اسکندرپور خرمی»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پیامی درگذشت پرویز اسکندرپور خرمی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

(کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام)

خبر درگذشت ناگهانی مجاهد و رزمنده دوران دفاع مقدس و استاد ولایتمدار دانشگاه و هنرمند برجسته و متعهد کشور، رفیق شفیق و یار انقلاب، دکتر پرویز اسکندرپور خرمی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

او هنرمندی بود که با معرفت دینی و روحیه انقلابی با زبان هنر روایتگر عاشقانه‌های حماسی و عرفانی گشت و چه زیبا حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان عارف را در زبان هنر جاری ساخته بود و در سنگر استادی دانشگاه، دانشجویان متعهد پرتعدادی تحویل جامعه داد که رهرو راه آن عزیز خواهند بود.

ارادت زایدالوصف و عشق وافر به خاندان امامت و ولایت، او را گوشه‌نشین کعبه عشق، کربلای معلی نمود و آثار ماندگار و بی‌بدیل همچون طرح ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع)، مسلم بن عقیل (ع) و همکاری در طرح‌های هنری اماکن متبرکه با ستاد بازسازی عتبات عالیات معرف روح و فکر والای او به اسلام و ائمه معصومین (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقدان آن فقید سعید و هنرمند بزرگ کشورمان را به بیت معظم او، عموم ملت شریف ایران اسلامی و جامعه هنری تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفور رحمت و رضوان الهی و علو درجات اخروی و برای خانواده و سایر سوگواران محترم، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.

بنا بر این گزارش، پرویز اسکندرپور خرمی پژوهشگر، نقاش و خادم بازسازی عتبات عالیات، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار