تشییع پیکر شهید «پوریعقوب» در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نداجا

پیکر مطهر شهید «فرمان پوریعقوب» سرباز لشکر ۲۱ حمزه ارتش که بعد از ۳۵ سال تازه تفحص و شناسایی شده است، پس از تشییع در مرکز آموزش تخصص‌های نیروی دریایی، در تالش و زادگاهش روستای شیخ محله بخش اسالم تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۴۲۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ - 25October 2020

تشییع پیکر شهید «پوریعقوب» سرباز لشکر 21 حمزه ارتش در مرکز آموزش تخصص های دریایی نداجابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، پیش از ظهر یکشنبه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) مردم شهرستان تالش بعد از ۳۵ سال انتظار فرزند دلیر و شجاع خود را که در راه حفظ وطن به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و به شهادت رسیده بود را در آغوش گرفتند.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان تالش در روزهای گذشته با شنیدن شناسایی پیکر شهید «فرمان پوریعقوب» از سربازان رشید لشکر 21 حمزه نیروی زمینی ارتش بعد از ۳۵ سال، خود را آماده پذیرایی از این مهمان عزیز کرده بودند.

شهرستان تالش که به زندگی مسالمت‌آمیز شیعه و سنی در کنار هم مشهور و معروف است، این بار نیز میزبان شهیدی اهل تسنن بود و چه خوب مردمان این دیار حق میزبانی را به جا آورده و فرزند تازه برگشته از سفر خود را پرشور در آغوش گرفتند.

شهید «فرمان پوریعقوب» سرباز لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در تاریخ ۲۳ بهمن سال ۱۳۶۳ در شهر آبادان به شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید گرانقدر بعد از ۳۵ سال تازه تفحص و شناسایی شده است. این شهید متولد سوم مهرماه ۱۳۴۴ اهل و ساکن روستای شیخ محله بخش اسالم شهرستان تالش بود.

مادر این شهید گرانقدر که دیگر به گفته خود، شب‌ها چشم‌انتظار آمدنش نیست، آنچه از فرزند عزیز و رشیدش به یادگار مانده و برایش آورده بودند را در آخرین وداع در آغوش کشید و وی را به خاک سپرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار