نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نیروی انتظامی با قدرت به وظایف خود عمل کند

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با تأکید بر لزوم هوشیاری نیروی انتظامی در قبال فضاسازی دشمنان، به کارکنان ناجا توصیه کرد که به رسالت و هدف خود ایمان داشته باشند و راه خود را با قوت ادامه دهند.
کد خبر: ۴۲۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ - 25October 2020

یکی از عوامل قوت دل در جامعه حضور نیروی انتظامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با سردار «علیرضا مظاهری» و جمعی از معاونان انتظامی استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش کارکنان انتظامی استان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص شهدای ناجا اظهار داشت: انصافاً یکی از رویداد‌هایی که قوت دل به همه ما می‌دهد و جامعه ما را در یک امنیت پایدار نگه می‌دارد و یکی از عوامل آرامش در جامعه، حضور نیروی نظامی به‌ویژه نیرو‌های سبزپوش انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های انتظامی همه وجودشان را وقف امنیت سیاسی و اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و استقلال کشور کرده‌اند، تصریح کرد: امروز امنیت در همه حوزه‌های مورد نیاز کشور توسط همه این عزیزان به‌صورت شبانه‌روزی تأمین می‌شود و حاصل این تلاش‌ها داشتن زندگی آرام در سطح کشور و استان بوده که ما ضمن عرض خداقوت مجدد از تلاش همه عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی در پایان خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبر بزرگوارمان از فرماندهان و کارکنان تقدیر کردند، ما هم به تبعیت از مقام معظم رهبری، خداقوت جانانه به این دلاورمردان عرض و تأکید می‌کنیم مواظب باشید که هیاهو‌های دشمن و تبلیغات منفی دشمن در فضای مجازی، شما را نهراساند. به رسالت و هدف خود ایمان داشته باشید و راه خود را با قوت ادامه دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها