جشنواره فرهنگی هنری مقاومت در فضای مجازی برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی هنری مقاومت همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و روز استکبارستیزی به همت برخی از نهادهای فرهنگی شهرستان ازنا در فضای مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ - 25October 2020

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری مقاومت در فضای مجازی

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، جشنواره فرهنگی هنری مقاومت در فضای مجازی به همت معاونت فرهنگی سپاه ازنا، بسیج جامعه زنان، مرکز فضای مجازی، حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر، بسیج دانش آموزی و بسیج هنرمندان سپاه ناحیه ازنا برگزار خواهد شد.

این جشنواره در قالب‌های نمایش صحنه‌ای، نمایش عروسک، نمایش رادیویی، پانتومیم، نقالی، مقاله خوانی، خاطره گویی، تک خوانی، شعرخوانی، نقاشی، خطاط، عکاسی، نواهای انقلابی، پوستر، کلیپ، موشن گرافی،  کاریکاتور، مداحی و شهدا برگزار می‌شود

موضوعات جشنواره عبارتند از: آمریکا، سازش و مبارزه و شهدا.

شرایط حضور در جشنواره: 1- کلیه آثار ارسالی می بایست در راستای اهداف جشنواره و در قالب ها و موضوعات اعلام شده باشد.2- فیلم برداری با دوربین تصویر برداری یا با تلفن همراه بین زمان ۱ تا ۳ دقیقه با فرمت mp4 و حداکثر حجم ارسالی ۵۰ مگابایت باشد. 3-عکس‌های ارسالی از آثار با فرمت jpeg و حداکثر حجم فایل ارسالی ۵ مگابایت باشد. 4-ویدیوهای خود را به‌صورت افقی تصویر برداری کرده و ارسال نمایید. 5- به‌علت شیوع بیماری کرونا، جهت اجرا الزاما در خانه و از وسایل منزل استفاده نمایید. 6-ارسال هرگونه اثر دانلود و کپی شده از اینترنت تخلف محسوب شده و از چرخه داوری کنار گذاشته می شود. 7-ارسال کامل مشخصات فردی و یک شماره تماس از سوی شرکت کننده الزامی است.  8- در کلیه آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، فعالیت و نو آوری صاحب اثر ملاک داوری می‌باشد، از هزینه های اضافی خودداری نمایید.

شرکت برای عموم آزاد است. مهلت ارسال آثار ۲۵ آبان ۹۹ و مراسم اختتامیه همزمان با هفته بسیج هفته بسیج برگزار می‌شود.

آدرس دبیرخانه، از طریق شبکه‌های اجتماعی به آدرس‌های ذیل:

جهت شرکت در قالب‌های تولیدات دیجیتال (کلیپ ، موشن گرافی، پوستر ، کاریکاتور ) آثار خود را به آیدی  @velayat_1214  ارسال کنید و مابقی قالبها در تلگرام @azna1399 در ایتا@basijhonarmandanaznaکانون بسیج هنرمندان ۰۹۱۶۶۶۴۷۵۵حوزه بسیج دانش آموزی ۰۶۶۴۳۴۲۲۵۴۳آدرس دبیرخانه ( به صورت حضوری): اداره آموزش و پرورش ازنا_دفتر بسیج دانش آموزی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار