وصیت نامه شهید «پرویز پورحیدر»؛

نگذارید که مخالفین کاری از پیش ببرند

شهید «پرویز پورحیدر» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: از برادران بسیج و انجمن اسلامی الجهاد می‌خواهم که پشت امام را خالی نکنند و نگذارند که مخالفین در بوشهر کاری از پیش ببرند.
کد خبر: ۴۲۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵ - 31March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «پرویز پورحیدر» در 1336/6/9 بوشهر دیده به جهان گشود و در 23 تیر سال 1361 در شلمچه شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیت‌نامه

بسم رب الشهداء و الصدیقینبه نام یاور مستضعفان و آفریننده زمین ها و آسمان ها و هر چه در اوست، سلام و صلوات بر پیامبر گرامی خداوند کریم حضرت محمد بن عبدالله (ص)، سلام بر جانشینان بر حق او، حضرت علی (ع) و اصحاب گرامی او خصوصاً سرور شهیدان امام حسین (ع)، سلام بر امام حاضر عصر مهدی (عج)، درود فراوان به امام امت و رهبر کبیر انقلاب، این اسطوره تقوا و مقاومت.صحبتی چند با خانواده عزیزمامیدوارم که حال همگی شما خوب باشد و هیچ گونه ناراحتی نداشته باشید و اگر روزی از کارهای من ناراحت شدید امیدوارم مرا ببخشید چون من فرزند خوبی برای شما نبودم.

مادرجان من این وصیت خود را از قبل از اینکه به جبهه بروم می نویسم و امیدوارم که با یک پیروزی کامل و با خبری ارزشمند برای اسلام و قرآن جان بی ارزشم را فدای اسلام کنم.

مادرجان دلم می خواهد اگر شهید شدم برای من یک قطره اشک از چشم شما پایین نیاید و هر وقت خواستید گریه کنید به یاد امام حسین(ع) و یارانش اشک بریزید که چطور در صحرای کربلا شهید شدند.

از برادران بسیج و انجمن اسلامی الجهاد می خواهم که پشت امام را خالی نکنند و نگذارند که مخالفین در بوشهر کاری از پیش ببرند. و از برادرانم می خواهم که همیشه دعای کمیل شرکت کنند و همیشه امام را دعا کنند.

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها