بدرقه شهید محمدی از «معراج» تا «بهشت»+ فیلم

«محمد محمدی» شهید امر به معروف چندی پیش در تهران توسط اراذل و اوباش به شهادت رسید و با بدرقه مردمی پیکرش در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۴۲۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ - 26October 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمد محمدی متولد سال ۱۳۶۰ و از نیرو‌های پاسدار انقلاب اسلامی و بسیجی پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام بود که روز یکشنبه ۲۷ مهر در جریان امر به معروف و مقابله با اراذل و اوباشی که به یک زن فحاشی می‌کردند، مورد حمله قرار گرفت و با ضربات چاقوی یکی از هفت تن آنان به شدت مجروح و سپس شهید شد.

بدرقه شهید محمدی از «معراج» تا «بهشت» + فیلم

خانواده این شهید در اقدامی ایثارگرانه بخشی از اعضای بدن وی را به بیماران نیازمند اهدا کردند و جانی دوباره به آنان بخشیدند. وی دارای دو فرزند به نام‌های امیراحمد ۱۱ ساله و امیررضای ۹ ساله است که یکی از فرزندان از نزدیک شاهد شهادت پدر بوده است.

پیکر این شهید روز چهارشنبه ۳۰ مهر با حضور جمعی از مسوولان کشوری و لشکری، خانواده شهدا و مردم در محله تهرانپارس تشییع و برای خاکسپاری در قطعه ۵۰ گلزار شهدا به بهشت زهرا (س) منتقل شد. مردم در این مراسم با در دست داشتن پلاکارد‌های حاوی تصویر شهید از شهدای امر به معروف حمایت و شهید محمدی را تا خانه ابدی خود بدرقه کردند.

در ادامه فیلمی کوتاه از لحظه وداع خانواده با شهید محمدی و مراسم تشییع او آمده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار