معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور مطرح کرد؛

فعالیت ۵ هزار مربی برای آموزش نحوه مقابله با تهدیدات نوین در کشور

حسین ذوالفقاری با اشاره به اینکه در حوزه موضوع بیوتروریسم تا کنون ۱۹۲ جلسه برگزار شده است، گفت: هم‌اکنون بیش از پنج هزار مربی در سطح کشور مشغول آموزش موضوعات پدافندی و نحوه مقابله با تهدید‌ها هستند.
کد خبر: ۴۲۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 26October 2020

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «حسین ذوالفقاری» معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور صبح امروز (دوشنبه) در همایش پدافند غیرعامل که با حضور سرلشکر «باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه شورای پدافند در وزارت کشور از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون برنامه‌ها و جلسات متعددی را با موضوع نحوه مقابله با تهدید‌ها برگزار کرده است، اظهار داشت: شورای پدافند در این مدت حدود ۲۵۰ جلسه را برگزار کرده است که اتفاقاً نتایج این جلسات امروز در سطوح مختلف کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۴۷۰ جلسه در سطح شهرستان‌ها، دو هزار جلسه در سطح کارگروه‌ها و هزار و ۱۶۷ همایش در سطح کشور با موضوع پدافند غیرعامل برگزار شده است؛ شورای ما در وزارت کشور به دلیل حساس بودن موضوع، فعال هستند تا برای مقابله و خنثی کردن هرگونه تهدید از کشور، به کمک سازمان پدافند غیرعامل بیایند.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور گفت: از آنجا که برگزاری رزمایش‌ها یکی از راهکار‌های مناسب برای بالا بردن آمادگی در کشور محسوب می‌شود، از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون حدود ۱۲ هزار رزمایش در سطوح مختلف ملی و استانی برگزار شده است.

ذوالفقاری اظهار داشت: در حوزه موضوع بیوتروریسم نیز که جزو موضوعات مهم ما محسوب می‌شود، ۱۹۲ جلسه را برگزار کردیم و از طرفی امروز بیش از پنج هزار مربی در سطح کشور مشغول آموزش موضوعات پدافندی و نحوه مقابله با تهدید‌ها هستند.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور گفت: خوشبختانه همه سازمان‌ها با سازمان پدافند غیرعامل کشور هماهنگ هستند و امیدواریم با وحدتی که در این زمینه به‌وجود آمده است، بتوانیم با همکاری یکدیگر تمام توطئه‌ها و حیله‌گری‌های دشمنان به‌ویژه آمریکای جنایتکار را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار