رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ساری خبر داد؛

شناسایی پیکر شهید «حسین راستگو»/ جزئیات مراسم تشییع و وداع در ساری

«علی زیبافر» از شناسایی پیکر شهید «حسین راستگو» خبر داد و گفت: مراسم تشییع و وداع با پیکر این شهید تازه تفحص شده روزهای پایانی هفته در ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 26October 2020

شناسایی پیکر شهید «حسین راستگو»/ جزئیات مراسم تشییع و وداع در ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، جلسه ستاد تشییع شهدای شهرستان ساری به مناسبت رجعت کبوتر خونین بال شهید «حسین راستگو» در فرمانداری ساری تشکیل شد.

جلسه ستاد تشییع پیکر پاک شهید «حسین راستگو» سرباز هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندار ساری، فرمانده سپاه ساری، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ساری، علی زیبافر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری و سایر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری ساری تشکیل شد.

«علی زیبافر» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساری و دبیر ستاد تشییع شهدای شهرستان در خصوص برگزاری باشکوه شهید توضیحات لازم را عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی وهماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های زیربط و مجری انجام گرفت.

شهید «حسین راستگو» در منطقه سلیمانه عراق بوسیله پاتک دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر پاکش پس از ۳۴ سال در تفحص‌های بعمل آمده شناسایی و به وطن بازگشت.

بر اساس تصمیم ستاد تشییع، مراسم شب وداع بعد از نماز مغرب و عشاء چهارشنبه هفتم آبان از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در مصلای ساری برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع پیکر پاک این شهید پنجشنبه هشتم آبان از ساعت ۹ صبح از امامزاده یحیی به سمت گلزار شهدای ساری برگزار خواهد شد.

«عباسعلی رضایی» فرماندار ساری امروز به همراه چند تن از فرماندهان ارتشی و نظامی با حضور در منزل این شهید در ساری و دیدار با مادر و همسر شهید راستگو خبر بازگشت پیکر آن شهید دلاور دوران دفاع مقدس را به اطلاع خانواده شهید رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار