مدیرکل حفظ آثار استان کرمان:

دایره المعارف دفاع مقدس استان کرمان در حال تدوین است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه در جهت تدوین دایره المعارف دفاع مقدس به کمک پیشکسوتان عزیز نیاز داریم، گفت: این پروژه سنگین زیر نظر یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس و شورای علمی در حال انجام است.
کد خبر: ۴۲۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ - 26October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی فرد» در نشست صمیمی رزمندگان و پیشکسوتان فرهنگی و تبلیغی لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس در حسینیه ثارالله اظهار داشت: در جهت جمع آوری و چاپ خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس آماده همکاری هستیم.

وی گفت: چاپ کتاب‌های حوزه دفاع مقدس استان، زیر نظر شورای نشر که با حضور نویسندگان این حوزه است انجام می‌شود و با حضور فعال این شورا در جهت نوشتن کتاب از موازی‌کاری‌ها جلوگیری خواهد  شد.

مهدوی با بیان اینکه در جهت تدوین دایره‌المعارف دفاع مقدس به کمک پیشکسوتان عزیز نیاز  داریم، متذکر شد: این پروژه سنگین زیر نظر یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس و شورای علمی در حال انجام است.

مدیرکل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه در جهت نوشتن خاطرات رزمندگان و شهدا باید همت مضاعف داشته باشیم که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص فرمودند: هر شهیدی یک نماد است؛ فرق هم نمی‌کند که این شهید، باسواد باشد، بی‌سواد باشد، کم‌سن باشد» ادامه داد: ما قصد داریم برای 6500 شهید استان یک کتاب بنویسیم که در این مسیر به کمک شما عزیزان در جهت ثبت خاطرات نیاز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار