معاون سازمان پدافند غیرعامل خبر داد؛

تدوین و عملیاتی شدن طرح جامع پدافند غیرعامل در ۵۲ شهر کشور

«مسعود مینوئیان» گفت: اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در ۵۲ شهر بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در سطح کشور تدوین و عملیاتی می شود.
کد خبر: ۴۲۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ - 26October 2020

تدوین و عملیاتی شدن طرح جامع پدافند غیرعامل در ۵۲ شهر کشوربه گزارش دفاع‌پرس از  بوشهر، «مسعود مینوئیان» معاون طرح‌ریزی و نظارت فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز، در نشست شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر اظهار داشت: با همکاری سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های مسلح تلاش‌های خوبی در حوزه پدافند غیرعامل در سطح کشور صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش مهم پدافند غیرعامل در مصون‌سازی نقاط حساس گفت: باید نقاط حساس و مردم در برابر خطرات و بلایا به ویژه ترفند‌های دشمنان مصون‌سازی شوند که این اقدامات در قالب پدافند غیرعامل انجام می‌شود.

معاون طرح‌ریزی و نظارت فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای نقاط حساس و مهمی است که باید زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در این استان تقویت شده و توسعه یابد.

وی از برگزاری رزمایش و تمرین‌های پدافند غیرعامل به صورت دور میزی به خاطر شرایط کرونا خبر داد و افزود: با ایجاد آمادگی و تقویت زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در مواقع بروز حادثه شاهد خطرات کمتری خواهیم بود.

مینوئیان از پارس جنوبی، نیروگاه اتمی، بنادر، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی به عنوان نقاط حساس استان بوشهر نام برد و افزود: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های ما مصون‌سازی نقاط حساس استان بوشهر است.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در ۵۲ شهر بالای ۲۰۰ هزار نفر از جمله بوشهر بیان کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل در ۱۸ استان تصویب و نهایی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها