رئیس جمهور فرانسه نقاب از جعلی بودن ادعای حقوق بشری غرب برداشت

هیئت رزمندگان اسلام استان قم در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر نور و رحمت، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ - 26October 2020

بیانیه هیئت رزمندگان اسلام استان قم در محکومیت اهانت نشریه فرانسویبه گزارش دفاع‌پرس از قم، هیئت رزمندگان اسلام استان قم در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر نور و رحمت، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دست پلید استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار بار دیگر از آستین کارگزاران شیطانی مجله‌ی فرانسوی شارلی ابدو بیرون آمد تا به خیال خام خود، ساحت مبارک حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم را مورد اهانت قرار دهند.

توهین‌های بی شرمانه نشریات غربی به مقدسات اسلام، نشان دهنده کینه و عناد عمیق دشمنان قسم خورده اسلام و غرب وحشی است؛ رئیس جمهور وقیح فرانسه نیز با حمایت از این اهانت، بار دیگر نقاب از جعلی بودن ادعای حقوق بشری غرب برداشت.

بدیهی است اینگونه اقدامات سخیف و موهن نمی‌تواند روند افزایشی گرایش آزادیخواهان جهان را به دین مبین اسلام که مظهر آزادی و معنویت است متوقف نماید و نخواهد توانست خللی در اتحاد مسلمانان جهان ایجاد نماید که باعث همبستگی بیشتر نیز خواهد شد.

هیئت رزمندگان اسلام استان قم همنوا با امت شهیدپرور ایران اسلامی و دیگر ملت‌های مسلمان، اقدام نژادپرستانه و مکرر نشریه شارلی ابدو در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم را به شدت محکوم نموده و با تأسی به امام راحل (قدس سره) به سران استکبار جهانی هشدار می‌دهیم و با قاطعیت اعلام می‌کنیم که اگر بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد و تا نابودی تمام آنان از پای نخواهیم نشست.

هیئت رزمندگان اسلام استان قم/ پنجم آبان ۱۳۹۹

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار