کسب ثواب در میدان جهاد از زبان شهید صدرزاده + صوت

شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده پیش از عملیات درباره اخلاص و کسب ثواب در میدان جهاد می‌گوید.
کد خبر: ۴۲۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۸ - 27October 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌‎پرس، شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» با نام جهادی سید ابراهیم، نهم محرم الحرام سال ۹۴ در سوریه به شهادت رسید. او متولد ۱۹ شهریور سال ۱۳۶۵ در شوشتر بود، پدرش در سپاه پاسداران خدمت می‌‎کرد و از این رو به جهت شغل پدر در ۱۱ سالگی به تهران مهاجرت کرد. سال ۱۳۸۶ ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام فاطمه و پسری به نام محمدعلی است.

کسب ثواب در میدان جهاد از زبان شهید صدرزاده+ صورت

صدرزاده با شنیدن خبر حمله تکفیری‌ها به سوریه و در ابتدای جنگ این کشور در تلاش برای رفتن به جنگ و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) شد. از آنجا که جز تعداد محدودی مستشار ایرانی نیروی دیگری از ایران در جبهه حضور نداشت با پاسپورت افغانستانی و به عنوان نیروی فاطمیون عازم سوریه شد و در کنار شهدای سرشناس ایرانی و افغانستانی با نام جهادی «سید ابراهیم» به جهاد برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) پرداخت.

او با وساطت شهید ابوحامد وارد فاطمیون شد. بعد از مدتی برای مرخصی به ایران بازگشت، اما برای بازگشت به سوریه دچار مشکل شد. فاطمیون اجازه حضور غیرافغانستانی را در بین خود نداشتند برای همین شهید صدرزاده تصمیم گرفت زبان افغانستانی یاد بگیرد و این بار با شناسنامه‌ای افغانستانی وارد فاطمیون شود.

صدرزاده مسوولیت فرماندهی گردان عمار این لشکر را برعهده گرفت. شهید صدرزاده با وجود چندین بار مجروحیت سرانجام در روز تاسوعای حسینی سال ۱۳۹۴ در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.

سردار حاج قاسم سلیمانی در یکی از سخنرانی‌های خود به شجاعت و جسارت شهید مصطفی صدرزاده اشاره کرده و او را مورد تمجید قرار می‌دهد.

در ادامه صحبت‌های زیبای این شهید پیش از آغاز عملیات و در جمع رزمندگان فاطمیون را می‌شنوید که از اخلاص و کسب ثواب در میدان جهاد می‌گوید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار