درگیری سنگین پلیس ایرانشهر با سوداگران مرگ/ کشف یک تن و ۶۳۴ کیلوگرم مواد افیونی

تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق، یک تن و ۶۳۴ کیلوگرم مواد افیونی کشف کردند.
کد خبر: ۴۲۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ - 27October 2020

درگیری سنگین پلیس ایرانشهر با سوداگران مرگ/ کشف یک تن و ۶۳۴ کیلوگرم مواد افیونیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد طاهری» جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان به سرنخ‌هایی مبنی بر ورود یک محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان خاش به حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر، پس از چند شبانه‌روز تلاش گسترده میدانی در مناطق صعب‌العبور شهرستان سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند، شناسایی و به‌صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یکی از محور‌های کوهستانی شهرستان ایرانشهر اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری آغاز شد.

سردار طاهری عنوان کرد: در این عملیات نفس‌گیر که یک ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، سوداگران مرگ با تنگ شدن عرصه بر خود، ضمن به آتش کشیدن خودرو‌ها با استفاده از کوهستانی بودن منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک‌سازی منطقه یک تن و ۶۳۴ کیلو تریاک و سوخته تریاک شامل یک تن و ۱۶ کیلو سوخته تریاک و ۶۱۸ کیلو تریاک را به همراه مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف کردند.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به‌عنوان بلای خانمانسوز در جامعه از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار