فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران تأکید کرد؛

انجام اقدامات تلفیقی هوشمندانه ایجابی و سلبی برای مقابله با کرونا

علیرضا زالی با بیان اینکه راهبرد ستاد مقابله با کرونا در استان تهران اقدامات هوشمندانه و تلفیق با اقدامات ایجابی و سلبی است، گفت: امروز پس از تذکر لسانی و اقناعی نیازمند اقدامات سلبی هستیم.
کد خبر: ۴۲۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ - 27October 2020

در مقابله با ویروس کرونا راهبرد ما اقدامات هوشمندانه و تلفیق آن با اقدامات ایجابی و سلبی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس،‌ «علیرضا زالی» فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم اجرای طرح مشترک «امنیت سلامت‌محور» در سطح شهر تهران با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و ارتقا سلامت جامعه که در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: از روز‌های آغازین شیوع ویروس کرونا در کشور، نیروی انتظامی در کنار کادر درمان حضور یافت و مدافعان سلامت، قدردان سبزپوشان ناجا هستند.

وی اضافه کرد: اجرای قوانین و پروتکل‌های بهداشتی تنها راه مقابله با ویروس کروناست و امروز باید رفتار‌های پرخطر کاهش پیدا کند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: راهبرد ما اقدامات هوشمندانه و تلفیق با اقدامات ایجابی و سلبی است؛ امروز پس از تذکر لسانی و اقناعی، نیازمند اقدامات سلبی هستیم.

وی با بیان اینکه تحقق شیوه‌نامه‌های بهداشتی تنها درخواست ما از ناجا است، گفت: با توجه به حجم جمعیت تهران و اصنفافی که در این شهر فعالیت می‌کنند، باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌صورت دقیق در تهران اجرا شود. تا امروز ۴۸۰ هزار واحد صنفی در سامانه بهداشتی ثبت شده‌اند، که نشان‌دهنده حجم کار در تهران است.

زالی با اشاره به نظرسنجی در تهران خاطرنشان کرد: شهروندان در این نظرسنجی اعلام کردند که باید با قاطعیت با کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار